teflonet förstör porerna i lacken, vilket gör att den äter upp lacken innefrån, alltså bakom lackskyddet. Enda skyddet som är bra i sverige av de stora firmorna är Mr Cap, Ditec och keramiska lackskyddet Ceramic pro
Fan vad smidigt, det borde du pitcha till lackerare. Så har dom stått i alla dessa år och slipat ner lacken med sandpapper... När allt dom hade behövt göra är att lägga ett lackskydd.
väx upp för fan jävla nolla, det där tillförde inte ett jävla skit till den här diskussionen......
Om tillförande av vital information var målet med diskussionen kan vi konstatera att vi båda misslyckat miserabelt.
teflonet förstör porerna i lacken, vilket gör att den äter upp lacken innefrån, alltså bakom lackskyddet. Enda skyddet som är bra i sverige av de stora firmorna är Mr Cap, Ditec och keramiska lackskyddet Ceramic pro
Äter upp innifrån? Och ändå är det flertalet större rekondfirmor som har kört det?
Aldrig mer som sagt och oavsett vad du än säger så tror jag på det jag har sett, sen att du hyllar ditec och dissar diamond bright känns inte hellre trovärdigt då du själv jobbar med ditec, det är ju samma som att se en MAC fanboy dissa Microsoft..
Sen även har pratat med snubben som har vunnit några SM i puts och även tävlat i VM och varit EM mästare, det han har att säga om ditec, mrcap, diamod bright är gott skratt och det där åker på bara folk som inte kan nått om lackskydd, lackskydd har du redan från fabrik och den heter klarlack. Så, vilken sida tror du jag väljer?
Hej! Det fångade mitt intresse vem som vunnit några SM i puts och även tävlat i VM och varit EM mästare?? Jag behöver mer personal och betalar 5000kr kontant till den som ger mig upplysning om vad den personen heter!