förstår inte varför du vill köra med luftsystem men vi gillar alla olika givetvis, Frode i Norge som hade en extremt fin E91 tidigare bytte till en E92 och kör med Bagriders system, dyrt som f men bra skit. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=894054
förstår inte varför du vill köra med luftsystem men vi gillar alla olika givetvis, Frode i Norge som hade en extremt fin E91 tidigare bytte till en E92 och kör med Bagriders system, dyrt som f men bra skit. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=894054
Mja tkr hon är lite väl låg vid "buskörning". Däcken tar i skärmkanter, Intercoolern ligger alltid risigt till, Sen oroar jag mig bara över o gasa lite på E4a. Väntar bara på att de ska gå åt hell Så hade varit grymt skönt att kunna hissa henne lite vid den typen av körning sen sänka henne vid cruise låter inte de som en bra ide?
Ja det är alltid ett problem. Annars får du väl skaffa en uppsättning 17" R-däck och snällare dimensioner som ger bättre utrymme för bus. Men dina tankar låter som en möjlig lösning iaf, om något dyr
Ah hade varit grym men har fixat problemet nu, nu har jag iaf 85mm markfrigång haha, tillräckligt för att ta mig över farthinder
Bänkningen blev uppskjuten till den 22a, så om precis 1 vecka är det dags. DET närmar sig! Sen är det bara 14,5 timme kvar till fotbojan åker av och jag börjar få kläm på finalcut och after effects så nu ska vi jävlar i min låda fixa schysta och "riktiga" filmer!! Alla hittills har bara varit massa trams.
Stay tuned, det är nu det börjar hända roliga saker !
Funderar på att Foliera. vad tror ni om dessa två alternativ ? vill ha det lite skrikigt och utstickande -Svart huv, tak, + små svarta detaljer sen chrome grön eller röd? awesome eller bara heeelt fel?
Du ska ju köra på de du tycker är snyggt Själv tycker ja chrome folien ser förjävlig ut Finns en folie som ser ut som borstat aluminium som är riktigt snygg, tror de är nån på garaget som har en M5a med den folien
Funderar på att Foliera. vad tror ni om dessa två alternativ ? vill ha det lite skrikigt och utstickande -Svart huv, tak, + små svarta detaljer sen chrome grön eller röd? awesome eller bara heeelt fel?
Du ska ju köra på de du tycker är snyggt Själv tycker ja chrome folien ser förjävlig ut Finns en folie som ser ut som borstat aluminium som är riktigt snygg, tror de är nån på garaget som har en M5a med den folien