Tänkte på vfr du bytte grenrör. Var det för att få bättre kling i ljudet? Eller för att det skulle passa bättre? Har för mig att gjutjärn håller rätt bra. En vän kör på gjutjärn i sin bmw.
Tänkte på vfr du bytte grenrör. Var det för att få bättre kling i ljudet? Eller för att det skulle passa bättre? Har för mig att gjutjärn håller rätt bra. En vän kör på gjutjärn i sin bmw.
Nja de var la mest för att få plats med en stor turbo=) blir lite bättre plats med toppmonterad!
Var länge sen de blev en uppdate nu då jag faktist inte gjort så mkt med bilen! å nu har jag fått för mig att renovera brukisen så kommer nog denna få stå ett par månader!
Har iallafall monterat snabb fästen på stötfångaren fram (bilen smutsig på bild)
Fronten sitter bara med dessa sen är den på på hängd på krockbalken så smidigt som man behöver plocka av den
Fått klätt grenröret med med avgasbandage men glömde ta bild innan ja monterade det
Tagit fram bilen ur sin vila nu med en del problem! första gången jag provkörde så blinkade motorlampan!
ringde dom som mappa den och dom ville att jag skulle kolla knock värdet i apexit sagt å gjort så startar jag bilen med huven öppen (som tur var) för när jag ska stänga den å köra så ser jag att sprutar olja ur filterflytten mellan filtret,
så antagligen är den inte plan så får leta upp en nu!
Riktigt trött på bilfan nu! den skjuter packningen till oljefiltret hela tiden å pissar olja.. vet inte vad jag ska göra testat att koppla bort oljekylet men va samma skit endå....
Är inte jätte påläst om hur dessa motorer ser ut inuti, men verkar ju som du har ett stopp typ efter filtret? Koksat igen ngn stans kanske? Antar att det kan bli ett lokalt tryck som bli väldigt högt just där då?