det blir skit bra med dragkroken men blir väl ganska lågt med släp men det löser luftfjädring
Ja jag blev grymt nöjd med dörrarna ska det bara spacklas , målas och dit med lås. Ja det blir lågt å köra så med släp. Då köper jag hem luftfjädring till den och det är mkt lättare å köra med luftfjädrning kan man köra varit man vill med luftfjädrning.
Jag hittade en sida som säljer rätt så billiga däck men tänkte kolla om det är någon som har köpt där ifrån sidan heter dackleader.se är det bra köpa där ifrån
HejHej Var i garaget i går och det hände bara lite på portarna och lite på bilen slipade på G60 breddningen så det inte tar i mot däcket. Har inte fått min saker än från styling4u än nästa jag ska köpa hem är tre däck till dom andra tre fälgarna.
KOmmer nu lite bilder vad det som hände igår
slipat ner första lagret men jag vet inte än vad man ska ha för lås än
Ska ta vik hyllan och arbetsbänken och bygga en arbetsbänk längs hela väggen
Ska ditt med en annan arbetsbänk
Vände på bilen ska testa lyfta ner motorn i bilen vill veta hur mkt bilen kommer sänkas
slipade vik lite färg med stålborste med vinkelslip
slipat med våtslippapper 200 , 400 , 800 , 1000 och 1200
Ska man ha den lackade eller polerade halv bur ?
Vad tycks
Blir rätt så låga med dragkroken på
slipa än mer på g60 breddningen så nu går det å rolla bilen och coiloversen är i botten
Jo. Aah de kan bli bra de med . Allt möjligt. Vad är du på jakt efter?
Jag tänkte testa det innan jag bestämmer mig vad ja ska göra om den ska lackas eller poleras eller linda in den i snyggt läder. Nej inte nu men kanske senare