riktigt jävla grym du är på att bygga! önskar jag kunde varit lika klok på bilar
Tack så mycket 😃 ja sitter å tänker rätt så mkt hur man ska ha det. Dom fälgar som jag har nu kommer ja inte ha hela tiden så måste tänkta hur mkt man ska kapa på bak skärmen och fram skärmen så det inte tar i mot.
Ikväll beställde jag tre däck till fälgarna hoppas jag får dom början på veckan så man kan lämna dom till en däckfirma. Jag har inte fått de jag beställde från styling4u än hoppas det kommer iveckan
Jag fick ett mail från däckonline ikväll att dom har skicka däcken till mig får man se när däcken kommer.
Jag tänkte ta vik den arbetsbänken och hyllan jag har i garaget. Vill ha en bättre arbets yta. Ja tänkte köpa hem två nya arbetesbänkar som jag hittade på julas hemsida. Vill ha en bättre arbetes yta och tänkte skruva fast en hyll plan under bänken så man kan sen förvarning. På väggen ska jag köpa hem verktygs tavlor och hyll plan så det tänker väggen
Jag har varit dålig på att upptaddera här har inte haft ork eller haft tid att lägga upp bilder på vad som har hänt med bilen. Ska försöka lägga upp några bilder ikväll. Har inte fått hem det jag beställde från styling4u än men har skrivet till dom och kollar hur långt mina saker har kommit
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
om du har svart inredning så kommer det passa skit bra med rött skinn
Jag har tänkt sy om inredningen helt. Men den inredningen jag har nu den ska vara som den är. Jag ska köpa hem en bättre begagnad iredning och sy om helt