Det gläder mig. Och jag uppskattar din ärliga respons. Att du förklarar och bemöter mina idéer och tankar istället för att bli uppjagad över att gjorde vad du bad om (svarade på frågan om vad jag tyckte om tanken på att camo-strajpa bilen). Jag har fått känslan av att "hämndbetyg" (vilket är ett regelbrott enligt sidans användningsvillkor) tyvärr förekommer ofta, vilket kanske gör att de som laddat upp en egen bil här inte vågar uttrycka sin uppfattning om andras bilar i de fall då andras bilar inte faller de i smaken (för att undvika att direkt få en etta på sin egna bil alltså).
Jag hoppas alla som misstänker att de utsatts för hämndbetyg kommer göra en anmälan om det, så att vi kan få bort otyget. Betygsätter man en bil så betygsätter man en bil - betyget är INTE ett betyg på hur trevlig bilägaren är.
Det var lite off-topic. Ber om ursäkt för det. Back to topic. Jag tycker nuvarande kulör gör sig bäst av de tre förslag som finns på bordet (svart-vit-grå camo-strajpning, glänsande röd Mustang-strajpning eller vanlig röd som idag). Helt enkelt eftersom de andra alternativen känns alltför moderna och är steg BORT från det stuk som jag gärna vill se att bilen återgår till.
Allra helst hade jag dock sett att bilen fick candy, glowble eller mirra-lack som på 80-talet. Och att den helt återställdes som en 80-talsutställningsbil.