Trådens Syfte är att försöka få ett mera Unikt utseende på min nissan 370z och det kommer förmodligen bli ett lång tids projekt.
Det som ska göras med bilen är :
Tona rutor [ X ] Tona strålkastare / bakljus Installera Stillen Ultra Long Tube Dual Intake System. [ X ] Fixa i ordning motorutrymmet Byta Radio och snygga till invändigt i bilen. INstallera Coilovers D2 Kolfiber huv Lambo dörrar Nytt Avgassystem och kanske ( nya grenrör ).
Nu har jag beställt lite saker och dom kommer Hem I slutet av Mars / början på April. Med Stillen G3 ultra long tube dual intake system som ska ge 17 hästar och en annan styling motorkåpa från USA. Sen har man Köpt En Kenwood dubbel Din som är på G samt en model anpassad Radio ram just för dubbel din. Sen därefter när sakerna är installerat är det bara att börja Tona rutor
jo jag har varit lite dålig på den punkten då jag har varit lite för upptagen med jobb och provkörningar utav bilen osv. Men det ska fixas självklart. Är på G att fixa en fotograf som tar fina bilder åt mig men det kan hända att jag slänger upp en och annan bild tills dess.
Hade varit kul om du gjort en bänkning innan och en efter 17 hästar på hjulen låter som rena fantasi siffror tyvärr. Men de lyfter ju utseendet under huven ordentligt
Hade varit kul om du gjort en bänkning innan och en efter 17 hästar på hjulen låter som rena fantasi siffror tyvärr. Men de lyfter ju utseendet under huven ordentligt
Håller med dig, samma tanke slog mig med men det blir vad det blir helt enkelt piggare blir hon iaf. Det kommer lyfta upp en del i motorutrymmet