AktaLacken skrev:
Lohan skrev:
Har en fråga ja funderat på ett tag..
Ni som gillar snabba bilar varför köper ni inte hojjar istället? en rolig och ny hojj går ju på 75 tusen och då får du ett jävla vrid motför en bil i samma rolighets faktor är på 350-500 tusen. Är det bara för ni är lata och inte orkar ta hojkort eller är det något speciellt med bilar som är bättre en hojjar tycker ni?
ja förstår folk som gillar jänkare och vill glida bara och folk som kör porsche o fina mercor osv och bara vill glänsa
men ni som kör typ EVO , STI osv som bara vill åka fort mest till er ja riktar frågan
![tongue](img/smilies/tongue.png)
/nyfiken kille
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Kan man inte glänsa med en evo?
![cool](img/smilies/cool.png)
Jag tycker inte att det är samma känsla att åka fort med hoj som med bil, det är två olika saker. Det är också mycket mer fördelar (enligt mig) med en bil då du inte behöver oroa dig för regn, du kan ha med dina polare i bilen och du slipper ta på dig en utrustning när du ska köra
![smile](img/smilies/smile.png)
Håller med! Sen behöver det inte alls gå fort för att det ska vara kul i en evo
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
köra i rondell och kurviga vägar är kul som fasen!! Sen har jag aldrig varit ett fan utav rally men älskar evo bilarna ändå. Har kört mortard med det är roligare på fyra än två hjul med det är vad jag tycker
![smile](img/smilies/smile.png)
Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun