Får mindre strömdippar :-) hade 50mm2 jord innan med men när jag tog bort generatorn när den rasade så gick den av vid skon. (dåliga Skor). Så fick sätta dit original som medförde ett jävla generatorvin :-/ men nu vart det riktiga rörskor och lite strumpa så det ser bättre ut. Vinet försvann nu med :-)
Får mindre strömdippar :-) hade 50mm2 jord innan med men när jag tog bort generatorn när den rasade så gick den av vid skon. (dåliga Skor). Så fick sätta dit original som medförde ett jävla generatorvin :-/ men nu vart det riktiga rörskor och lite strumpa så det ser bättre ut. Vinet försvann nu med :-)
Får ursäkta inaktiviteten här. När jag skulle åka till k-rauta för några veckor sedan för att få skivorna till lådan uppkapade, så pajade bilen plus sågen på k-rauta så har bara bredden på alla skivor klart. Längden på alla skivor är 122cm nu. När allt går åthelvete på samma gång så ska man ta det lugnt ett tag tror jag. Ritning på lådan här iaf