Jag tror (gissar) att du har samma 1,4 i din som sitter i Audi A1. I så fall det som ändras rent konkret med en ändring av programvaran är turbotrycket. När man ändrar det följer även tändning och bränsleanpassning med för de nya förhållandena. Det kan därför ta upp till 10 mil innan allt har anpassat sig fullt ut. Hur som helst, jag satt för ett tag sedan och undrade "hmm, undrar om det verkligen är så stor skillnad på original och trim eller om det mest är placebo", så jag testade att återställa till original (med den ppc du köper kan du trimma av/på när du vill). Oj, jo det var verkligen skillnad! MEN, viktigt att tänka på... jag vet inte hur bra bottendraget är i din, men bottendraget är i princip det samma på min A1 (ganska kasst). Det som ändras är just när turbon kickar in, det är då det börjar röra på sig. Bara så du tänker på det. :-) Men när man är beroende av turbon i vanliga fall lär man sig köra så att man alltid använder turbon ändå. :-) Ligg på tvåans växel runt 2500-3000 varv i ett par sekunder så har du byggt upp ett fint tryck, sen släpper du lös det genom att trycka ner foten. Jävlar vad den drar då, faktum är att min kompis som har en 3,0L 245hk NA Subaru inte kom ikapp (visst han tappade inget heller men ändå) förrän senare när vi kom upp över 100.