5 augusti 2014
Trådstartare
Hej hej, nu är det så att jag är grymt sugen på en impreza WRX STi just 06-07 för den är snygg som fan! Visst dom andra mä snygga men denna faller mig i smaken! 😁
Så nu till mina frågor, för jag har läst lite om bilen och det visar sig vara rena möget, rasade motorer samt växellåda och ja you name it! Speciellt på 06-07 ja tydligen är det samma sköra motor änn idag?
Men vågar man köpa en sån eller motorn e så pass klen i bilen så den inte änns pallar org grejorna eller vad? Har faktiskt blivit väldigt skeptisk samt rädd för och köpa en för vem vill ha en bil där motorn rasar på? Menar att dom flesta subbies på blocket har bytt motor eller nåt liknande? Snackade med Subaru själva om bilen och dom säger att det är en förjävligt bra bil (vad ska dom annars säga?) fast man skulle kolla på lågmilare ex som är org... Ja jag vet inte är motorn så pass dålig så kanske man skulle köpt en med smidd motor.... Ja lite förvirrad blir man!
Jag hade ju inte direkt tänkt och trimma bilen och köra skiten ur den utan köpt en färdig trimmad isåfall 😁 men visst ska ju finnas där om man vill vara lite nasty 😉 älskar utseendet på bilen motor ljudet ja allt 😊
Så bara skriv era erfarenheter! Hiss eller diss! Har aldrig haft Subaru innan så kan inget om subbies! Hjälp tack! ☺️
Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9