Jättekul när man beställt grenrör från england och får hemskickat till fel motor... Tillhörande downpipe ser ut att vara runt 1.5" ser ut som att det är till någon 4 cylindring hoj typ... Pyttesmå saker.
Som tur är så har de skickat en ny försändning så förhoppningsvis dyker RÄTT grenrör upp i nästa vecka.. Så snart har jag väl 2 grenrör och 2 downpipes liggandes
I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
Jättekul när man beställt grenrör från england och får hemskickat till fel motor... Tillhörande downpipe ser ut att vara runt 1.5" ser ut som att det är till någon 4 cylindring hoj typ... Pyttesmå saker.
Som tur är så har de skickat en ny försändning så förhoppningsvis dyker RÄTT grenrör upp i nästa vecka.. Så snart har jag väl 2 grenrör och 2 downpipes liggandes
Får se det som en bonus då Har du tur kan du sälja det oanvända få ner kostnaderna lite.
Ja haha om jag bara visste vad det ska vara till...
Borde väll finnas något artikelnummmer eller liknande som du kan såka på.. om inte annat borde ju hemsidan du köpte från kunna ha den beskrivning på det. I värsta fall får du lägga upp en "va f*n är det här"-bild och se om du får napp
Hej! Det var ett tag sen som jag uppdaterade här men massor har hänt under vinter och vår. Rostlagning till största del... Det var inte kul att hitta så mycket rost som jag gjorde.. MEN nu är all rost åtgärdad och bilen blev efter det besiktigad. Efter besiktning följde lite nya projekt som oljekyl, 3" rostfri downpipe och lite mätare. Bilder får tala för arbetet
Jäävlar så bra det blev med mätarna här! har en likadan hållare till mina mätare, måste få härma dig litegrann faktiskt här och köra likadant i min celica!