2322
Sök

Fordonsvåg Stockholm

55 Inlägg
5 juni 2015
Trådstartare
#1
Känner någon till en fordonsvåg i Stockholm som är öppen för allmänheten?

Den tidigare vid Tensta korset verkar vara borta sedan ombyggnationen.


6 625 Inlägg
5 juni 2015
#2
Ligger inte i Stockholm, men närmsta jag kommer ihåg fanns i Västerleden, Nyköping.

De/Dem

Forummoderator
26 308 Inlägg
5 juni 2015
#3
Annars finns det en här utanför Östersund..fast det är ju en bit att åka..i och för sig..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
6 juni 2015
#4
Valfri Lastbilscentral, avfallsstation eller metallåtervinningsstation kanske funkar? Är det inför regbesiktning så väger man ju på besiktningsstationerna numer.

"My drinkingteam has a racingproblem"

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
7 juni 2015
#5
Prata med din lokala Bilprovning, oftast sitter deras vågar utanför byggnaden. Brukar inte vara något bekymmer med en sådan enkel förfrågan som inte tar tid

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

55 Inlägg
8 juni 2015
Trådstartare
#6
valle22 skrev:
Prata med din lokala Bilprovning, oftast sitter deras vågar utanför byggnaden. Brukar inte vara något bekymmer med en sådan enkel förfrågan som inte tar tid

Kanon! Att jag inte tänkte på dem! Är mest intresserad av att se hur mycket bilen väger "på riktigt".


1 282 Inlägg
8 juni 2015
#7
Högdalen och Södertälje vet jag har våg. 300 kr kostar det i samband med regbesiktning


Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
11 juni 2015
#9
Pips skrev:
valle22 skrev:
Prata med din lokala Bilprovning, oftast sitter deras vågar utanför byggnaden. Brukar inte vara något bekymmer med en sådan enkel förfrågan som inte tar tid

Kanon! Att jag inte tänkte på dem! Är mest intresserad av att se hur mycket bilen väger "på riktigt".

precis... brukar inte vara något bekymmer man frågar dem sedan vågen står oftast utomhus och vågskalan direkt synlig. Skall göra detsamma med min Manta när den är klar just för se hur mycket man "bantat" bort wink

//Valle

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***


Sök