Som Vettemannen skrev
Du bör ha TBI på den... satt det ganska länge på dom..
Vet att min gamla Camaro -87 hade TPI..
Ett litet klipp från transportstyrelsen på min gamla
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: FDR***
Fabrikat: CHEV G20 CG21305
Typ:
Färg: VIT Fordonsslag: LB
Fordonsår: 1988 Fordonsslagsklass:
Identifieringsnummer:
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Fordonskategori EU: N1
Senaste EU-regbevis del 1: 2005-03-20
Senaste EU-regbevis del 2: 2005-03-20
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avregistrerad (2013-08-29)
Tillfällig registrering: Nej
Antal ägare: 10 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 1989-01-02
I trafik första gången (i utlandet) eller I trafik första gången (vanligen i utlandet): Import/införsel: Nej
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Skatteuppgifter
Fordonsskattepliktigt: Ja
Trängselskattepliktigt: Ja
Årsskatt, kr: 3713
Återbetalning vid avställning, kr: 0
Betalningsmånad/er: augusti, december, april
Vägtrafikregisteravgift: 60 kr ska betalas samtidigt med årsskatten. Har fordonet delad uppbörd ska vägtrafikregisteravgiften betalas i huvuduppbördsmånaden.
Du har samma modell betäckning, så det sitter en 350 samt en TBI i den.
//Micke
If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!