Det går säkert att få det kanon med 1st A6 till 2st UR10. Jag kan höra med nån på Dls om detta så hör jag av mig via pm.
Angående Reference slutsteg, så skall det vara mer utvecklat än ultimate. Tycker det är lite konstigt men så är det. MEN. Nu har å andra sidan det kommit ett nytt Ultimate slutsteg, som är av den gamla skolan, rörförstärkare, dessa slår förståss reference. Men de kostar å andra sidan runt 18.000kr har jag för mig, för ett 2-kanals
Detta gäller bara slutstegen.
Nu är det förståss inget fel på ultimate.... De är också kanon steg och används i många tävlingsbilar på hög nivå.
Jag diskuterade med Flodqvist på dls och jag sa att jag vill ha de bästa prylarna, oavsett pris. Då sa han 1st Reference RA10 till subben, och 3st RA20 (2-kanals). Men jag ändrade det till 1st RA10, 1 st RA20 och 1st RA40 (4-kanals) Vilket då skulle vara det näst bästa alternativet. Förutsatt att Rörförstärkarna för 18k inte var nåt alternativ
Självklart är det bra saker från början som gäller, annars så får man bara handla nytt efter några månader....
Det är nya tävlingsklasser nästa år. I år har jag tävlat i den lägsta, Rookie 20. Nästa år blir det Advanced unlimited. Du kommer hamna i Entry om du tävlar nästa år. Men så fort man vunnit en Entry tävling får du inte vara med i den klassen längre, utan hamnar i den första "riktiga" klassen, Experienced. Entry är bara en inkörningsport för totala nybörjare som aldrig vart med innan. (Vi pratar Sound quality nu och bara inte BAAAS
mvh Andreas