Det är gratis att vara medlem på AP. Däremot kostar det att vara "Pro medlem". Man har vissa fördelar då, men jag som varit medlem på AP sedan 2002 (!) anser inte att det behövs, alls.
Iaf B5 är en "helt OK" vagn. Ta detta med en nypa salt men jag har för mig att topplockspackningarna är av "organiskt" material o inte de bästa. MLS (Multi Layer Steel) packning är att föredra om man byter de. B5 är mer av en komfortvagn jämfört med M5, men en pigg sådan. Delarna till Alpina är svindyra överlag, dyrare än till M5, men de går att beställa via BMW om man kan styrka att man äger bilen i fråga... Jag skulle råda dig till att provköra både B5/B5s och M5. Du har fler M5 att välja på o kan således vara mer kräsen. För runt de 200 bör du kunna hitta en rimligt fräsch M5 E60. Vill du vara lite ovanligare så satsa på en M5 E61. V10 är redan en klassiker!
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure