Dörrar, check!
Framruta, check!
Bakruta med bättre begagnad list, Klarrt!
Och med en tår i ögat så skickar jag 240 åt helvette.
städade garaget och proppa i allt skit i den.
Hejdå bilen vi hade kul
Medans jag städade garaget fick ju isbilen stå ute i solen. Bra tänkte jag, Då blir butylen mjuk så rutan fastnar gött. fastna gjorde den.. men dagen efter när jag kom ut fick jag se denhär skiten. STORA JÄVLA SPRICKOR I MIN NYA RUTA
Ser dock ut som att dom är påväg åt rätt håll för att klara besiktningen så det var ju iaf bra.
Lade i den otroligt fina mattan från vita 240 och satte i säten osv.
Med nystädat garage så blir man sugen på att grejja. så tog in det nyaste projektet som jag fått för mig. jag ska verkligen försöka att fullfölja detta helt och hållet. men det kommer bli dyrt. och mycket jobb. samt en ny erfarenhet då jag inte skruvat så mycket audi förut.
idén med denhär bilen är att bygga ren lekbil. inget reglemente att följa. inga begränsningar (förutom pengar då såklart
)
Tanken är att den ska gå på tvären. "drifta, sladda. spinna med däcket. kalla det vad ni vill" med Quattro samt en 5 cylindrig turbomotor. EN VOLVOMOTOR!
Hoppas att ni är lika taggade på dethär som jag är
Jag kommer att smyga igång med detta projektet så fort jag tycket att jag har råd och fått tag på delarna jag behöver. kommer bli en hel del egentänk och nytillverkning av delar då jag inte tror detta har gjorts så ofta.
Mors på er.