Helt vanliga gatdäck i dimensionen 205/55-16 med 1,4bars tryck.
Skulle va intressant att se vad du kan prestera med riktiga däck. Vanliga gatdäck har ju en förmåga att bli snorhala efter en ordentlig värmning och med klistrat underlag
Med den effekten du åker med idag borde du väl iaf kunna komma ner i 7.8/150+ med en 60 fot på ptjaa vad tror du? 1.9-2.0?
Har du launch förresten, eller startar du på "varvstopp"?
Skulle va intressant att se vad du kan prestera med riktiga däck. Vanliga gatdäck har ju en förmåga att bli snorhala efter en ordentlig värmning och med klistrat underlag
Med den effekten du åker med idag borde du väl iaf kunna komma ner i 7.8/150+ med en 60 fot på ptjaa vad tror du? 1.9-2.0?
ne "glider" iväg med hjulspinn runt 4000varv (1bar)
chassiet är för hårt (i mjukaste läget) för att kunna starta bra & så e jag rädd om diffen.
varstopp e bara för 4x4
60-fot borde gå att klara 1,7 med tanke på at jag e väldigt bra på reaktionsbiten (positivt tänkande)
ne "glider" iväg med hjulspinn runt 4000varv (1bar)
chassiet är för hårt (i mjukaste läget) för att kunna starta bra & så e jag rädd om diffen.
varstopp e bara för 4x4
60-fot borde gå att klara 1,7 med tanke på at jag e väldigt bra på reaktionsbiten (positivt tänkande)
Äääh, ck startar ju på varvstopp med sin bmw så Tror du det går att komma ner så pass i 60 foten? Det är ungefär vad mats presterar i dagsläget med sina gatdäck. Reaktionen har ju inget med 60 foten att göra. Så länge du inte kör eliminering kan du stå kvar på linjen en bra stund om du känner för det
Fast klart, med riktiga däck och mjukare sättning bak kan du nog kapa en hel de på 60 foten