Lite mer fixat Börjar med att jag bytt stereo kontakten på bilens kablage. Saknade hakarna för att klipsa ihop kontaktstyckerna, har därför haft lite problem med glapp tidigare.
Tog och plockade ett fint kontaktstycke från balanskontrollen jag fick med stereon
Klart!
Kört mina hakar till golv mattorna i elektrolyt, före:
Efter:
Målning på ge
Farthållaren har kommit Ska måla lite fästen innan jag börjar montera
Håller på att greja med fästen till förstärkaren men får inte fram bilderna. Ska göra ett nytt försök imorgon
Har letat länge efter sånna, behöver bara till bak också nu. Men undrar om inte det är samma tyg som golv mattorna? Hade passat fint i din bil med
Dessa sitter precis som taxihandtagen standardmonterade i 760. Har blåa sådana i min 765:a. Både snyggare och hållbarare än de andra som är helt i plast (och som ofta spricker). Jo, tyget påminner om golvmattorna.
Har letat länge efter sånna, behöver bara till bak också nu. Men undrar om inte det är samma tyg som golv mattorna? Hade passat fint i din bil med
Dessa sitter precis som taxihandtagen standardmonterade i 760. Har blåa sådana i min 765:a. Både snyggare och hållbarare än de andra som är helt i plast (och som ofta spricker). Jo, tyget påminner om golvmattorna.
Ajemen det stämmer bra det kommer sitta kanon i bilen tror jag Se om man kan göra sånna kanske