Många blandade reaktioner om detta bygge, men jag hoppas ni vill följa med in i framtiden. Först provturen är gjord! Nu ska allt snyggas till och bilen sättas ihop. Delar av projektet filmas av MOS som lägger upp löpande avsnitt... Visa mer
Hittade av en slump länken till den här tråden och jag är inte direkt intresserad av bilar men sträckläste från början. Sjukt imponerande bygge på en snygg bil! Ska fortsätta följa.
Hittade av en slump länken till den här tråden och jag är inte direkt intresserad av bilar men sträckläste från början. Sjukt imponerande bygge på en snygg bil! Ska fortsätta följa.
Jättekul att höra att du gillar projektet, finns inte så mycket av dessa projekt ute just nu, finns lite bilder o snabba videos på olika system, men alla gör på olika sett.. Ska försöka va så tydlig jag kan när jag har fått ihop allt lite längre in i projektet. Fråga gärna om det är ngt eller tipsa om du eller nån annan ser ngt som ser skumt ut 🤓👍
Färdig med batteriets vattensida nu, kvar är elsidan, efter det ska den hinkas in i bilen, håller på med placering och montering av laddaren nu, blir lättare att montera den nu innan det blir fullt i skuffen.
Färdig med batteriets vattensida nu, kvar är elsidan, efter det ska den hinkas in i bilen, håller på med placering och montering av laddaren nu, blir lättare att montera den nu innan det blir fullt i skuffen.
Riktigt snyggt! En tanke... går det att komma åt de där slangarna sen när allt är monterat, eller måste paketet ur? Tänker på underhåll i framtiden. Men hur som helst ruskigt snyggt gjort!
Lådan blir luft och vattentät, så för att komma åt behöver man norra upp nitarna och skära bort packningen som är på tub, så det blir inte så servicevänligt direkt 😅
Ska provtrycka systemet innan det monteras, vill ju inte märka att det finns ngt läckage nånstans när allt är monterat o limmat.
Varit runt o fixat slang… dyrt 🤑 Nu ska det testas så det inte finns nå läckarge iaf, blir imorgon, kommer köra nån timme med kylarvätska och pump så får vi se om det håller måttet, bättre det felar nu än när det är i bil tänker jag.