Många blandade reaktioner om detta bygge, men jag hoppas ni vill följa med in i framtiden. Först provturen är gjord! Nu ska allt snyggas till och bilen sättas ihop. Delar av projektet filmas av MOS som lägger upp löpande avsnitt... Visa mer
Idag va en bra dag 😅👍 Fick hem ett stort paket idag från ett jävligt trevligt företag. RP-Glasfiber, dom levererar det andra inte kan 👌
Huv, skuff, samt två framskärmar fick komma in och värma sig i garaget idag.
Kostar att ligga på topp, men jäklar vad det smakar bra 👌👌👌👌
Idag la jag igen det stora hålet som jag kapade upp, tog bort en gammal ful lagning som var punktad fast, nu är det rejält gjort och kommer aldrig bli ett problemområden igen.
Nu är det bara nån skitgrej kvar sedan ut ur garaget med denna bil, mot blästring och lackering 😅👍
Detta är inte slutliga produkten, la några fler loppor och slipade av topparna ordentligt för att kunna se om det var missat nånstans. Men nu ser allt rätt ut och jag nöjer mig.
Ja jag med, han är lite svår att få tag på, men han ska tydligen ha ritat upp allt i ett program som heter Cad, men vill inte stressa på han som gör jobbet, ni vet hur det är med otåliga kunder 😅👍
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"