4 november 2016
Trådstartare
Hej!
Har köpt en Audi A4 -04, saken är att det kom ingen varmluft, tog 20min så va det endast lite varmluft om fläktarna stod på lägsta.
Säljaren lovade mig att jag skulle få en problemfri bil, så han hjälpte mig, återkommande problem, bilen va varm när jag hämtade den, men dagen efter så blev det kallt igen.
Luft i systemet kunde vi konstatera, men nu har han haft bilen i två dagar, och luftat ordentligt, bytt och haft isär, han har en riktig verkstad.
Bytte vattenpumpen idag, han hade nydligen bytt den när jag köpte bilen så bytte de kamrem bl.a och jag fick bilder efter förfrågan på att detta gjordes.
Just nu lånar jag en bil av dem, men vill ju gärna få ordning på min egen, så tänkte om någon har ett förslag som jag kan lägga fram eftersom de verkar ha problem själva med att hitta vad som är fel.
Det är alltså ingen olja i vattnet och viseversa, har haft tanken om toplockspackningen men det är uteslutet.
Möjligen någon slang som är trasig? men detta bör de ju sånt fall märka när de felsöker, vattenpumpen är bytt 2 gånger nu till helt ny inom en period på 2v.