21 november 2016
Trådstartare
Tjena! Måste absolut inte vara framhjulsdrivet, gärna quattro om det är audi tt. Har kollat både på 180hk versionen och 225hk versionen av audi tt. exakt det jag också funderar över, 50 000kr är inte nån jättesumma när det gäller sportigare bilar. Men när jag kollar på honda civic type r så verkar de flesta i den prisklassen ha väldigt många ägare, medan det på audi tt verkar se lite bättre ut på den fronten. Men vad tror ni vilken bil kommer man ha roligast i och vilken av dem är billigast att äga? Hur många mil ska man akta sig för bland dessa bilar, hondan jag kollat på har gått 16k lagom eller för mycket? Audi tt skiljer lite mer på allt ifrån 14k till runt 20k.
Vill påpeka att jag gillar designen interiört också på båda dessa bilar, och de bilarna som exildan länkade kändes rätt svårt att hitta någon fräsch i min prisklass.
BMW är absolut ett alternativ men 120d verkar ligga ännu lite högre i budgeten om man ska få nåt vettigt än vad de andra bilarna gör... Om någon har någon åsikt om någon av dessa bilar eller förslag på någon annan rolig så får ni gärna dela med er!
Vill du ha foton på din bil?
Insta: Andreassjosten1