Razzmouse skrev:
Djo skrev:
Mätte upp ljudet i den för skojs skull häromdagen 139,1 DB i 42HZ helt klart dugligt för första lådan jag inte haft något att gå efter och för en budget på 3500 kr med allting. Ja om ni undrar bilen är helt odämpad
![wink](img/smilies/wink.png)
Bra skjut i ljudet då för liten summa pengar
![smile](img/smilies/smile.png)
Vad är det för grejer du har i?
![smile](img/smilies/smile.png)
Gick in i tråden och såg att jag helt missat ditt svar
![sad](img/smilies/sad.png)
Blåtands adapter för att köra spotify tex.
En 10 år gammal Hollywood limited edition i egen bygd låda på 135 liter 6 tums port och ett zachry 1500D, Gas lågnivå kablar från en lågnivå omvandlare vid orginal steget.
Kablar billigaste 35 kvadrat från mekonomen, högtalar kablar ja vanliga 4 kvadrats svart för minus och rött för plus
och en säkringshållare från Biltema till plusen till steget.
22 mm golvspån skiva och biltema högtalarmatta det är allt som behövs för att få en v70 att skramla
Nästa steg är att bytta ut orginal högtalarna dom var dåliga vid köp och jag har väl kört helt slut på dom snart
Funderar på att modda in 8 tummare istället för orginal 6,5 men det beror om det får plats bakom dörrsidorna för det ska se orginal ut hade varigt roligt och så ser det fräscht/orginal ut invändigt utom i skuffen då. Tänkte då mata dom med det större orginal steget PA 300 istället för 200 som bilen kom med som ny.