Dagen D är typ här och första bilen ska införskaffas. Bensin! Inte nå jävla diesel. Max 17 000 mil. Max 30 000 budget. Automat som Manuell inte så brydd. Minst 140 hästar. I Sverige vart är inte så viktigt. Inte tyskt!! Länka gärna blocket annonser.
Fasen! Jag ska ju ha en "pocket-rocket" som pendlarbil! Kan inte köra Chrysler till jobbet. Blir ruinerad (nåja) men dyrt är det. Fiesta ST ser kul ut!
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Fasen! Jag ska ju ha en "pocket-rocket" som pendlarbil! Kan inte köra Chrysler till jobbet. Blir ruinerad (nåja) men dyrt är det. Fiesta ST ser kul ut!
Den ÄR kul
Det ända trista är väl just namnet ST . Roliga att köra och billiga att äga men lite tråkigt låg utväxling för långresor eller motorväg vill jag minnas. Fast hybris kör ju aldrig över 85km/h så det spelar ändå ingen roll.