Laroh skrev:
panda666 skrev:
caromania skrev:
Ja det gör det. Jag orkar inte redigera alla trådar men räkna med att hammaren kommer fram om inte skitsnacket läggs ned inom kort. Ordet Ghetto ska verkligen inte missbrukas, vilket det görs just nu!
mm blev faktiskt lite ledsen, hur vet han att jag inte heter ahmed? och jag bor inte jättelångt ifrån jakobsberg. Men sånt ska man inte säga för att folk generelt kan luras och det hamnar inte åt ena hållet alltid. Har kollat på flertal bilar där säljarna har vart både svenskar och från andra länder som har försökt luras och har döljt fel eller inte berättat allt. Sen när man kollar på objektet så märker man att säljarn har inte berättat allt.^
Har bott på flera av de platser som har nämnts och jag vet hur de kör. Självklart inte alla. Det är heller inte så lätt att se hur bilen har körts(om man byter däck osv.)Det för mig då, kanske en proffs kan se att bilen har blivit taskigt behandlat. Sen om det är ''svenskar'' eller ''vi'' från andra länder som har kört bilen spelar väl ingen roll.
Kollar man till exempel på bmw som säljs av någon som bor inne i stan, så är det mindre risk att personen har kört bilen som en ''galning''. För det går knappt att göra det inne på stan.
Han kanske tog i lite där men vaf'n. Jag behöver fortfarande hjälp med att hitta en helt ny bil för 50 000
så uppskattar om vi håller oss till ämnet
Tack för all hjälp o råd så länge!
Jag skulle inte köpa bil i storstad oavsett vem eller vad som säljer den...korta sträckor ihop med startstopp sliter satan.
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13