Polismuseumets 77.a har samma mått runt hela bilen 16.2 och 20 cm Men väldigt klurigt då man kikar gaml bilder så ser det ut att vara större dekaler på sidorna. Ser man i syne eller är det fel mått på museumets.. Hmm
Polismuseumets 77.a har samma mått runt hela bilen 16.2 och 20 cm Men väldigt klurigt då man kikar gaml bilder så ser det ut att vara större dekaler på sidorna. Ser man i syne eller är det fel mått på museumets.. Hmm
Ser ut som den med alla barn runt har mindre text på huven än övriga bilder tycker jag.
//Brådhis
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan... Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare): https://www.instagram.com/rov_sweden/
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Volvo p1800 - 64 i skapligt skick vad jag kan se. Vet inte vad man kan få för en så gammal bil men 15000-20000 borde den väl vara värd? Pm eller ring vid intresse. Vore kul om den hamna hos en entusiast..
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!