Hej, vad kul att du hittade hit! Här har vi ett projekt som handlar om en ganska så ovanlig syn efter landets vägar idag, en Volvo 765 -88 med en unik historik. Bilen såldes ny till fd civilingenjören Gunnar A. Hambraeus ( *1919... Visa mer
Hon fick sig en dusch på jobbet. Gör inget annat nu än att sitta bakom ratten och verkligen njuta. Är så jäkla stolt över mig själv, att jag lyckats bryta mitt beteende jag haft under alla år med bilbyten hit och dit!
Än sålänge har jag lyckats hålla fast i snart 4 månader, vanligtvis brukar det bara ta 1 innan jag tröttnat och bytt..
nu kan det nog bero på visionen jag haft inom mig, och att jag verkligen ÄLSKAR denhär bilen!
Härnäst kommer en eventuell toning (35%) av rutorna, vindavvisare, samt takvinge.
Denna månad är det nytt avgas- och stereobygge planerat.
Avgassystemet köper jag från Biltema, tänkte göra ett 2,5" med slutburk (INTE Japsdämpare!). Bygger om det helt och hållet då det läcker framför katalysatorn, ena muttern på sidan har flugit av på något konstigt vis.. när bilen var originalhög dessutom , sen tar det i överallt, så, ja.. ett nytt mer slickat mot golvet så blire fina fisken
Vet från min tidigare 765 hur jäkla skönt den morrade med 2.5"..
Avgassystemet köper jag från Biltema, tänkte göra ett 2,5" med slutburk (INTE Japsdämpare!). Bygger om det helt och hållet då det läcker framför katalysatorn, ena muttern på sidan har flugit av på något konstigt vis.. när bilen var originalhög dessutom , sen tar det i överallt, så, ja.. ett nytt mer slickat mot golvet så blire fina fisken
Ha en trevlig midsommar!
GUL BIL
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13