* Snackat med Farmen Qristina (Nån som minns
). Hjälpte henne och starta bilen en gång..
* Kört ifrån snuten med moped, ung och dum. Mopeden blev senare stulen..
* Lyckats och glömma låsa dörren när jag duschade, polarna stog och flinade när jag vände mig om (Satans kräk)
* Supit bort 1,2k på 2h. Hur det gick till vet jag inte? Men bra full var man
* Lyckats ta fel på gas och broms när jag övningskörde med pappas nya Golf Automat, vilket resulterade i att det blev gasen i botten istället för broms. Gasade 2 meter upp för en backe som var väldigt brant. Resultatet blev spräckt plast och oljetråg åt fan
* Ätit mask, var 2 år gammal. Hur kunde jag?
* Visat röven för allihopa när det var festival. Polarna och jag tyckte att det var skitkul och visa arslet för alla som körde förbi, men när vi sen kollade på andra sidan vägen så stog det minst 10 barnvagnar med chockade och förbannade föräldrar. Vi gick sakta men bestämt därifrån
* Blivit tagen i 150km/h på 70 väg (Också dumt, så moraltanterna kan skita i och kommentera det). Men polisen skrev ner det till 85km/h iochmed att deras dretbuss inte orkade den hastigheten och inte kunde mäta.. (Tilläggas att detta var klockan 3 på natten på E22 motorväg)
* Snackat med Svullo på stan i Karlskrona. Han var inte lagom nykter och vi hade rätt trevligt ihop han och jag
* Nästan lyckats krocka på uppkörningen, men ändå klara den?
* Åkt i 110km/h på en lastpall bakom bil i snö, ingen trevlig upplevelse..
* Drunknat med hjärtstillestånd i 3min som följd, återupplivades och ja se på fan, jag lever..
* Suttit på ett biltak i 2 mil i Januari, låg sjuk i 2 veckor efter..
Man var ju rätt dum när man var 16-18 kom jag på
..