Ska försöka göra mig en ställning till karossen, en ställning som jag kan höja och sänka samt att den ska gå på hjul. Här nedan är en skiss på ungefär hur den är tänkt att se ut. Det kommer vara två sådana ställningar på varsin sida av karossen. Höjningen kommer ske med hjälp av två domkrafter som orkar 2 ton styck, en till vardera ställning.
Här är då profilrören som ska användas till bygget.
Två domkrafter som jag köpt ifrån det blå varuhuset som det va ett vettigt pris på
Blev och kapa upp tunneln på 4 ställen för att choke wiren satt som f*n. Så jag vart ur med hela röret istället. Samt att jag hann med o punkta dit halva golvet
Så gott när man kan stå ute o meka.gjorde de ofta då ja bodde i Los-Angeles o va bilmek,man fick inte men polisen såg mellan ögonen då dom passera..större jobb va ju inne på lyft..
Så gott när man kan stå ute o meka.gjorde de ofta då ja bodde i Los-Angeles o va bilmek,man fick inte men polisen såg mellan ögonen då dom passera..större jobb va ju inne på lyft..
Ja men det är inte alltid lika gött o vara ute. Speciellt inte när man ska svetsa i 30 graders värme men för det mesta så är det nice