3064
Sök

Bästa Webhotellet?

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Hej,

Jag söker med ljus och lykta efter ett webhotell som är billigt, stödjer allt och går ruskigt snabbt. Någon som vet något bra? Det ska gärna ha Cpanel också iaf en väl användbar kontrollpanel!

9 108 Inlägg
1 februari 2007
www.one.com (gamla b-one) kör jag med på www.opelomega.se .. Vet inte om dom stödjer allt men det står på hemsidan någonstans.

Live the dream
358 Inlägg
1 februari 2007
MilleN skrev:
www.one.com (gamla b-one) kör jag med på www.opelomega.se .. Vet inte om dom stödjer allt men det står på hemsidan någonstans.

Jag ligger på det samma... de stödjer allt som behövs.

I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82 Vin#10429"
Min bil underhålls här!!

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
B one har jag legat på tidigare men är dock inget alternativ då jag kräver att kunna sköta allt själv. Men jag laddade hem snabbt från din sida iaf! 460KB/s på den linan jag besitter nu medans jag laddar i 50KB/s hos wopsa som jag ligger på idag.

Jag älskar wopsa men tyvärr är hastigheten för dålig.

Drop Shop
926 Inlägg
1 februari 2007
loopia utan tvekan.
bra hastigheter och trevlig support.
Användarvänlig webb-administration.

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
One stödjer inte DOMXML tyvärr sen får man inte streama heller.
Senast redigerat av heltsonika (1 februari 2007)

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Jag vill helst ha cirka 5GB utrymme och en del trafik.

TSQ
1 februari 2007
Hur mycket är du redo att betala då?

JapsRacer!
198 Inlägg
1 februari 2007
jag använder mig av www.servage.net finns också en del kuponger så man får lite bättre deals. om du är intresserad kan du väl pma mig smile

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
1000 spänn per år kanske?

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
www.servage.net verkar soft! Ska kolla närmare på det!

191 Inlägg
1 februari 2007
Jag använder mig av surftown och är nöjd, går du dessutom via www.javascript.nu så får du 100:- rabatt.........

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
Priset är inte avgörande och surftwon ger bara 1GB utrymme. So far verkar www.servage.net vara det jag söker. Full kontroll och stöd för allt.. Dessutom ser det ut att vara enkelt att administrera epost, webdisc, databaser osv. Jag väntar en stund till innan jag bestämmer mig. Det kan ju dyka upp fler tips.

Tack alla för tipsen!

Fotograf med bensin i blodet
85 Inlägg
1 februari 2007
http://123.shellkonto.nu/

Trevligt folk och det som lockar mycket är självklart 1 GB utrymme samt att man har shellaccess till datorn i sig. Kan där sätta upp diverse program, BNC osv.

Rebel with a cause
224 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
De två sista tipsen håller inte tyvärr. Som sagt jag behöver minst 5GB lagring och kanske 30GB trafik i månaden (gärna med marginal för framtida utvecklingsmöjligheter).

Tack ändå!

Sök