svårt att säga.. bilden säger mig inget.. att det ser jävligt ut är sällan samma sak som att det är katastrof.. idag tappar bilarna stötfångaren direkt..
allt beror på hur rambenen ser ut och hur glipor runt dörrarna ser ut..
det är när chassit börjar vrida sig det blir tveksamt..
Om man bara ser det utifrån den där bilden så lagar dom den.. en stötfångare skärm och lyse är inga pengar att tala om det är endå bara 4år gammal
men lite bättre bilder så kan man säkert kunna se vad som kan hända med bilen.
tänk på att om dom löser in bilen.. se till att sitta på all fakta om bilar som är likvärdiga din bil..
alltså kolla blocket bytbil.com osv efter bilar som har gått exakt lika långt eller kortare och med samma utrustning eller bätrre utrusting. och ha länkar klara till bilarna så när dom börjar sina jämförelser och kollar på massa "likvärdiga" bilar så sitter du på fakta att bilarna dom påstår är likvärdiga inte är det.. så du får betalt för vad det kostar dig att ersätta din bil.
har du taklucka ska du kunna köpa en bil med taklucka.. det gjorde underverk när jag krokade min v70n
dom hittade massor av bilar och påstog att dom var likvärdiga men min bil hade antisladd vilket ingen av bilarna hade som dom jämförde med..
och det var faktist anledningen till att jag valde den bilen då min sambo pendlade med den 14mil om dagen..