2877
Sök

Vakta tungan när ni e ute på stan!!

357 Inlägg
14 februari 2007
Trådstartare
#1

Heter de Lövena eller Löven??

smurfen
45 Inlägg
14 februari 2007
#2
hehe så det kan gå va smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 februari 2007
#3
fegt som faen att hoppa på 7-10 stycken på 1 person, fy fan för sånna fega jävlar, man mot man ska de vara om de ska bråkas tongue men de ska man ju inte göra vilket fall som hellst


men man kanske skulle ta att passa sig för vad man säger när man är ute haha tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

357 Inlägg
14 februari 2007
Trådstartare
#4
volvo_glenne skrev:
fegt som faen att hoppa på 7-10 stycken på 1 person, fy fan för sånna fega jävlar, man mot man ska de vara om de ska bråkas tongue men de ska man ju inte göra vilket fall som hellst


men man kanske skulle ta att passa sig för vad man säger när man är ute haha tongue
ja de tänkte ja me först när ja läste! Labbarna ska va fulla i öl eller så ska dom hållas i fickera!!

Heter de Lövena eller Löven??

Slav
1 454 Inlägg
14 februari 2007
#5
jo ja förstår inte meningen med att vara flera mot en? ja hamnade i bråk i fredags, och min polare"hjälpa till" och det slutade med att ja sopade till honom med (skitfull) men dom var 3 st tror ja. och varför? ja förstår inte meningen med att vara många, det är väl mer "status" att spöa någon själv än om man e många lr? har ja fel?

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
15 februari 2007
#6
Som att de där var ovanligt?? Dom flesta vet nog vad jag menar men jag tänker inte säga nå mer för då får man en massa skit för vad man tycker o tänker....

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Tro mig det går att köra fortare än 110:)
215 Inlägg
15 februari 2007
#7
golfarn_nr1 skrev:
Som att de där var ovanligt?? Dom flesta vet nog vad jag menar men jag tänker inte säga nå mer för då får man en massa skit för vad man tycker o tänker....
Håller med dig fullt ut

Jag kör traktor:)

357 Inlägg
15 februari 2007
Trådstartare
#8
Quattronicke skrev:
Ibland kan det vara så också att allt som tidningarna skriver inte stämmer!! Jag var själv där på plats ( dock inte inblandad ) och de var inga 10 st mot 1. det var 2mot2. Håller med er om att det är jävligt onödigt och bråka med folk. men man kan inte alltid tro på det som står i tidningarna, dom har en förmåga utav att förstora allting!
åfan..säkert nått tips redaktionen fått in o sen bara printat ut! sorgligt att man inte kan tro på va som skrivs sad

Heter de Lövena eller Löven??

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
15 februari 2007
#9
sa11e skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Som att de där var ovanligt?? Dom flesta vet nog vad jag menar men jag tänker inte säga nå mer för då får man en massa skit för vad man tycker o tänker....
Håller med dig fullt ut
gissar att vi tänker samma sak alla tre..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

TSQ
15 februari 2007
#10
Machin skrev:
sa11e skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Som att de där var ovanligt?? Dom flesta vet nog vad jag menar men jag tänker inte säga nå mer för då får man en massa skit för vad man tycker o tänker....
Håller med dig fullt ut
gissar att vi tänker samma sak alla tre..
alla fyra... dessa jävla göteborgare!!!! fyfan för de!!!!!

268 Inlägg
15 februari 2007
#11
sjuka jävlar!
förstår inte varför man blir tokförbannad för att nån ger en komplimang

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
15 februari 2007
#12
Crappy_punkrocker skrev:
sjuka jävlar!
förstår inte varför man blir tokförbannad för att nån ger en komplimang
Håller med,sa samma sak till en tjej i sollefteå för nåt år sen...hon blev vansinnig...jag va inte ens oförskämd,sa bara till polarna i bilen att "titta va snygg häck".Hon fick nåt spel och skrek nåt om att ja varit respektlös osv osv.Var inte hon då mer respektlös som tjuvlyssnade??Hennes kille reagerade på samma sätt..skulle börja slåss å greja.Men till slut så kom dom på att det nog inte var så farligt ändå,så då gick dom.En del borde fan spärras in bara för att dom finns.

Stolt far till Freddy 18/12-08

264 Inlägg
15 februari 2007
#13
Machin skrev:
sa11e skrev:
golfarn_nr1 skrev:
Som att de där var ovanligt?? Dom flesta vet nog vad jag menar men jag tänker inte säga nå mer för då får man en massa skit för vad man tycker o tänker....
Håller med dig fullt ut
gissar att vi tänker samma sak alla tre..
Ja det är med all sannolikhet invandrare (som vanligt, tyvärr) som spöade skiten ur killen. Sådant här är det värsta jag vet och jag förstår inte hur 10st totalt iq-befriade personer kan begå sådana här handlingar... Jag blir så jävla sne när sådana här saker händer... Jag har många sköna invadrarpolare och jag tycker synd om dem eftersom dom ofta blir dragna över en kam "att alla är svin" vilket givetvis inte är sant. Dom tar givetvis avstånd från alla sådana här brott och det är inte meningen att dom skall behöva sota och känna skamm för ngt som ngn annan idiot begått! Det är bara några få % som förstör för alla sina "landsbröder" och det är hemskt... De flesta av dem är ju kanonfina gubbar så det är illa när sådant här skall smuttsa ner dem alla, dom flesta av dem är ju bra personer!

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 februari 2007
#14
Fy fan vad förbannad man blir på sånt här alltså!!! dom grabbarna som slog va enbart ute för att bråka det kan jag lova.. och sen börja slå av en sån dålig anledning

508 Inlägg
15 februari 2007
#15
__JoCCe__ skrev:
Annars kan de gå rikigt illa tongue

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 06,00.html
Jag bor ju i Tälje och brukar typ mer eller mindre va på den krogen som båket va på varje helg. Va där i lördags men gick precis när bråket bröt ut. Och vad jag vet, när jag prata med mina kollegor så va d inte så som d står som d va. Men men...

Men en sak... Jag brukar va ute en hel del på krogen. Och är d nått jag inte tål så är d tusan när nån jävel tallar på en. Nu beror det på hur fräcka dom är, men vissa kan jag slå till. Men om nån skulle säga nått så skulle jag bara ta d som en komplimang smile

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 februari 2007
#16
ja bunny det där med att talla på flickor så förtjänar man bara en fet smäll.. men att säga att någon har fin röv är väl ändå bara något positivt?? eller har jag helt fel där??

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
15 februari 2007
#17
RacingBunny skrev:
__JoCCe__ skrev:
Annars kan de gå rikigt illa tongue

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 06,00.html
Jag bor ju i Tälje och brukar typ mer eller mindre va på den krogen som båket va på varje helg. Va där i lördags men gick precis när bråket bröt ut. Och vad jag vet, när jag prata med mina kollegor så va d inte så som d står som d va. Men men...

Men en sak... Jag brukar va ute en hel del på krogen. Och är d nått jag inte tål så är d tusan när nån jävel tallar på en. Nu beror det på hur fräcka dom är, men vissa kan jag slå till. Men om nån skulle säga nått så skulle jag bara ta d som en komplimang smile
Precis.Om man åker på stryk för att man har tafsat så är det ju förståeligt,men för att man säger att nån har en snygg häck?Det är ju bara löjligt.Skulle vara intressant om dom slår ner folk som säger "snygg bil" till dom oxå

Stolt far till Freddy 18/12-08

508 Inlägg
15 februari 2007
#18
GurraG skrev:
ja bunny det där med att talla på flickor så förtjänar man bara en fet smäll.. men att säga att någon har fin röv är väl ändå bara något positivt?? eller har jag helt fel där??
Ja super positivt, jag skulle bara bli glad över att den inte va fet haha tongue

Men när nån jävel tallar på den så har d hänt att jag smäller till honom. En gång när d va en snubbe som talla på mig så vände jag mig bara om och frågade vad han höll på med. Men han neka, och när jag vänder mig om så fimpar han mig på ryggen. Hur fegt va inte d då? Vakterna kom och fråga va tusan som hände. Och då svärde han på sin döda morsa  att han inte gjort nått av d. Då svara jag bara, då tycker jag synd om din mamma. Men jag slog honom inte iallafall big_smile

FreddeK
15 februari 2007
#19
RacingBunny skrev:
GurraG skrev:
ja bunny det där med att talla på flickor så förtjänar man bara en fet smäll.. men att säga att någon har fin röv är väl ändå bara något positivt?? eller har jag helt fel där??
Ja super positivt, jag skulle bara bli glad över att den inte va fet haha tongue

Men när nån jävel tallar på den så har d hänt att jag smäller till honom. En gång när d va en snubbe som talla på mig så vände jag mig bara om och frågade vad han höll på med. Men han neka, och när jag vänder mig om så fimpar han mig på ryggen. Hur fegt va inte d då? Vakterna kom och fråga va tusan som hände. Och då svärde han på sin döda morsa  att han inte gjort nått av d. Då svara jag bara, då tycker jag synd om din mamma. Men jag slog honom inte iallafall big_smile
tack för örfilen...det svider fortfarande=((

508 Inlägg
15 februari 2007
#20
HAHA Fredde d va inte meningen winktongue


Sök