3888
Sök

är du piercad ?

222 Inlägg
30 mars 2007
Sjodin_ skrev:
4 snart 5 i öronen sen så ska jag ta en i sidan av läppen och tattuera mig. Men har sån s*tans nål skräck :S  // Sjödin

Tatuering fixar du även om du har nålskräck, beroende på VAR du vill göra den.
Vissa ställen är värre än andra.

När man gör en tatuering blir området ändå lite bedövat, så det känns inte så mycket. wink

Lycka till!

Hellre chips än sex på festival!!!!

8 Inlägg
30 mars 2007
Tungpiercing är sjukt fräscht på killar ! inget snack om saken smile

Har själv 4 st utspridda på kroppen !

Emelie Åkvist , Volvo 855R

clio sport
54 Inlägg
30 mars 2007
jag ha i tungan å i läppen även haft ögonbrynet men en sate som slet av det på en hockeymatch. drog ner hjälmen så nu sitte ett fint r där smile

Mazter *ThE oNe AnD oNlY*

helt galen
388 Inlägg
31 mars 2007
Har i tungan o ena bröstvårtan...

Varför åka fort när man kan åka brett?

543 Inlägg
31 mars 2007
har bara 4 gaddisar..

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

7 120 Inlägg
31 mars 2007
Jag tycker inte det är så snyggt sen har jag överdriven stick-fobi så det har inte blivit nåt, och kommer nog inte.

TeamWCR.se
533 Inlägg
5 april 2007
1 i bröstvårtan
2 i läppen
2 i tungen

2 tattoo

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
5 april 2007
en ring i varje bröstvårta
hade en i läppen men den blev utdragen i helgen.

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

med lem
1 925 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
Volvo855R skrev:
Tungpiercing är sjukt fräscht på killar ! inget snack om saken smile

Har själv 4 st utspridda på kroppen !

haha den tackar man för smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Gödseldräng
4 529 Inlägg
5 april 2007
hur ont gör det på en skala 1 till 10 att tattuera sig
ska tattuera in texten
BENSIN I BLODET på utsidan av överarmen men inte vågat då folk säger att det gör jävligt ont :S

Whitetrash
589 Inlägg
5 april 2007
va piercad förut men lessna

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

(none)
1 725 Inlägg
5 april 2007
ja

--Lev i går som det vore i morgon--

Professor
126 Inlägg
5 april 2007
har tungpiercing och några tatueringar

88 Inlägg
29 augusti 2007
2 piercingar i tungan, tillkommer en till snart så.. hade i naveln men fick ta ut den för de ville aldrig läka, töjning i höger öra på 8 mm men ska upp i 10 lr 12 där, vanlig 1,6 mm ring i vänster öra, hade även i läppen men fick lov att ta ut den pga jobbet, men har nu bytt jobb så kanske blir en liten ring på sidan av läppen snart smile

Blue Queen

217 Inlägg
29 augusti 2007
det gör inte så ont som man tror att ta tatuering ialla fall inte på armen jag har  2 tatueringar.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
29 augusti 2007
jag har 2 piercingar och 4 tatueringar.. och det blir nog fler av allt.. det gör väl inte så jätte ont.. inte piercingarna iallafall

The world is mine
82 Inlägg
29 augusti 2007
Haft i ögonbrynet. Haft töjningar i båda öronen på från 0-4mm. Öronkanten också men den läkte aldrig ordentligt så den tog jag bort.

Har nu 1 ring i ena örat, 4 i de andra varav en sitter i vänter inneröra. En Rook smile resten sitter i örsnibben. Har ingen bild på min egen i innerörat men den ser ut så här iaf om länken funkar big_smile är jävligt sugen på att skaffa en till i inre örontratten på andra örat roll

http://content.answers.com/main/content … ercing.jpg
Senast redigerat av Zoe (29 augusti 2007)

Bad like I wanna be

Saaboholic
3 129 Inlägg
29 augusti 2007
ögonbrynet+ 10mm töjning i ena örat och en uppe i samma öra dock ej töjning där..

har även haft ring i sidan av läppen..haft piercing i mitten av läppen också..samt stav i bröstvårtan.

ska töja upp 10mm till minst 15 iallafall..sen blir det nog tungan eller nåt kul.. wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

2 Inlägg
29 augusti 2007
Till dom som undrar om det gör ont att tatuera sig?
Jag har 2st piercingar (navel & tunga), 3st tatueringar, benet, "hela" ryggen och handleden och jag kan säga att jag e så jäkla nålrädd när det gäller sprutor men när det gäller piercing eller tatueringar så e ja inte rädd alls ;P
Och vissa ställen gör ju ondare än andra så e de ju och den som säger att det inte gör ont att tatuera sig den LJUGER! För man kan säga att det e en helt annan smärta.

Säger bara en sak LTP - love the pain

Saaboholic
3 129 Inlägg
29 augusti 2007
Zoe skrev:
Haft i ögonbrynet. Haft töjningar i båda öronen på från 0-4mm. Öronkanten också men den läkte aldrig ordentligt så den tog jag bort.

Har nu 1 ring i ena örat, 4 i de andra varav en sitter i vänter inneröra. En Rook smile resten sitter i örsnibben. Har ingen bild på min egen i innerörat men den ser ut så här iaf om länken funkar big_smile är jävligt sugen på att skaffa en till i inre örontratten på andra örat roll

http://content.answers.com/main/content … ercing.jpg

du menar inte flärpen i inner örat då..som heter tragus? wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

Sök