hur ont gör det på en skala 1 till 10 att tattuera sig ska tattuera in texten BENSIN I BLODET på utsidan av överarmen men inte vågat då folk säger att det gör jävligt ont :S
2 piercingar i tungan, tillkommer en till snart så.. hade i naveln men fick ta ut den för de ville aldrig läka, töjning i höger öra på 8 mm men ska upp i 10 lr 12 där, vanlig 1,6 mm ring i vänster öra, hade även i läppen men fick lov att ta ut den pga jobbet, men har nu bytt jobb så kanske blir en liten ring på sidan av läppen snart
Haft i ögonbrynet. Haft töjningar i båda öronen på från 0-4mm. Öronkanten också men den läkte aldrig ordentligt så den tog jag bort.
Har nu 1 ring i ena örat, 4 i de andra varav en sitter i vänter inneröra. En Rook resten sitter i örsnibben. Har ingen bild på min egen i innerörat men den ser ut så här iaf om länken funkar är jävligt sugen på att skaffa en till i inre örontratten på andra örat
Till dom som undrar om det gör ont att tatuera sig? Jag har 2st piercingar (navel & tunga), 3st tatueringar, benet, "hela" ryggen och handleden och jag kan säga att jag e så jäkla nålrädd när det gäller sprutor men när det gäller piercing eller tatueringar så e ja inte rädd alls ;P Och vissa ställen gör ju ondare än andra så e de ju och den som säger att det inte gör ont att tatuera sig den LJUGER! För man kan säga att det e en helt annan smärta.
Haft i ögonbrynet. Haft töjningar i båda öronen på från 0-4mm. Öronkanten också men den läkte aldrig ordentligt så den tog jag bort.
Har nu 1 ring i ena örat, 4 i de andra varav en sitter i vänter inneröra. En Rook resten sitter i örsnibben. Har ingen bild på min egen i innerörat men den ser ut så här iaf om länken funkar är jävligt sugen på att skaffa en till i inre örontratten på andra örat