Ett par schyssta fälgar gör ju susen också! Du kan ju få tag i ett par coola alufälgar rätt billigt. En polare köpte najs fälgar på www.stop1.se annars. Kolla Blocket annars.
Fan va billigt det där va... 5000 tusen för ett combat kit nu blev man lite sugen måste jag erkänna!
joo de var billigt och enligt nån jag har snackat med så är frakten billig oxå typ 200kr eller nått sånt för hela paketet men sen om de är sant eller inte vet jag inte... men vi säger MAX 5500kr för allt som allt är faan billigt de
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
fan va billig combat fronten var där då.. undra varför den är så billig, dålig kvalitet eller liknande, nån som vet?
Tyckte också att det var lite märkligt men om man köper hela kittet så blev det ju mycket dyrare....
De kanske har skrivit fel
eller så kan de vara olika företag som tillverkar fronten och baken exempelvis så de är därför de skiljer så mkt.. ett billigt företag som tillverkat fronten och därför den är så billig, kan de inte vara så??
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Ja det kan vara så Med perfekt passform haha passar bättre på min 740 än sierran kanske
hehe jaa man vet alldrig ska nog beställa en front jag så får man se hur passformen är har ju inte råd med hela paketet på en gång så därför köper man i omgångar sen så skulle de nog inte se allt för skumt ut heller med bara fronten eftersom jag har RS kjolar (tillfälligt till man haft råd till hela paketet)