2865
Sök

va säger besiktningen om detta? !!bild!!

Rallyförare
1 075 Inlägg
29 mars 2007
Som jag förstod det så är det en obesiktning där dom ENDAST ska kolla ljusinställningen & handbromsen?

I sånna fall har du svaret...

LicensSvetsare
280 Inlägg
29 mars 2007
Klockrent, montera ett svärd på motorhuven också...

Slår man yxan i båten får man ro som fan!

12 086 Inlägg
29 mars 2007
whitesnake skrev:
Om de är ombesiktning så får de enbart kolla de som du fick 2:a på förra gången så dämparen kan sitta där för den sakens skull, men snyggt va det inte...

Skitsnack! De får göra en fullständig besiktning om de vill!
du menar typ att man får ombes på dåliga bromsar.. sen turbokonverterar du och dom kan inget köra? De står på SBP hemsida tillomed.

BTW, jag tyckte de va lite fränt! smile
Senast redigerat av JapMax (29 mars 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
29 mars 2007
YeahLow skrev:
hoppas det inte blir godkänt för det var fruktansvärt fult med en ljudämpare som sticker utanför bilen när den i själva verket inte ska synas när den är så ful!

Va kul allt hade vart om dom kunde bedömma en bil efter hur snygg/ful den är...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Kettunen
29 mars 2007
carnageman skrev:
Som jag förstod det så är det en obesiktning där dom ENDAST ska kolla ljusinställningen & handbromsen?

I sånna fall har du svaret...

Dom kollar det ja. Men ser dom samtidigt något som är uppenbart att det inte är godkänt så tar dom det med

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 mars 2007
Det är ju monterat åt fel håll. Skåran i "slutröret" är ju till för att du ska kunna klämma ihop med avgasröret under bilen.
Senast redigerat av Mäki (29 mars 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

"The Stig"
390 Inlägg
29 mars 2007
Mäki skrev:
Det är ju monterat åt fel håll. Skåran i "slutröret" är ju till för att du ska kunna klämma ihop med avgasröret under bilen.

Det kan vara så i bägge ändarna..men skit samma.Fult var det iaf.

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

543 Inlägg
29 mars 2007
Nu var frågan hurvida det var lagligt eller inte.. Ge fan i att kommentera hur det ser ut. Börja skriva seriösa svar istället för helvete!!!!!!!

Och nej jag vet inte om det e lagligt att ha det så.. Tror ej det.

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 mars 2007
Och här var vi glada ser jag, jag ber så mycket om ursäkt om du tog illa upp...

Kettunen
29 mars 2007
HippHippHurra

543 Inlägg
29 mars 2007
Jag e alltid glad smile Blir bara så trött på alla sådana svar som folk skriver hela tiden. Blir lite bättre stämmning tror jag om vi försöker hjälpa killen istället för att tracka ner han. Bara min åsikt.

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

1 585 Inlägg
29 mars 2007
Du kommer få en ombesiktning på det där. Om du har tur så ser dom inte det;) men får jag fråga varför du gjort så där? Varför inte göra det ordentligt och sätta fast dämparen i orginal upphägning? eller det är bara till fälligt:P?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 mars 2007
Glempa156 skrev:
Jag e alltid glad smile Blir bara så trött på alla sådana svar som folk skriver hela tiden. Blir lite bättre stämmning tror jag om vi försöker hjälpa killen istället för att tracka ner han. Bara min åsikt.

okej smile
Men jag påpekade bara det utifall han inte ens hade tänkt på det, och när det (antagligen) blir ombesiktning på det där så kanske han kan sätta den rätt på en gång? smile

N!sSan !D|0t
20 Inlägg
29 mars 2007
Besikta den i tierp...Då dår den säkert igenom!!  ;)

Måste (sila) Vi (horse) Ha det (braj) Ring nån (bång)...

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
29 mars 2007
tror nog du kommer få ombesiktning för det och fattar inte varför du har satt hela ljuddämparen så.. :S inte alls snyggt enligt mej

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 mars 2007
Dropkick skrev:
Besikta den i tierp...Då dår den säkert igenom!!  wink

I Tierp är ALLT möjligt big_smile läs mer på tierp.se wink

Olofström , Blekinge
211 Inlägg
29 mars 2007
Fy fan vad fult...

638 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
ja skiter i vad ni tycker de va inte de jag fråga så alla som har komenterat att de va fult kan dra okey. besiktia bilen igår me den och den gick igenom så alla nollor som tror dom vet så mycket kan ju gå en kurs i besiktning eller nått. ciao

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

perpelle
30 mars 2007
Och du i svenska?

1 585 Inlägg
30 mars 2007
Det är ju inte samma på alla besiktinigs stationer iheller. Vissa är hur snälla och trevliga som hälst. Medans vissa är sura och petiga som fan. Så du kanske bara hade tur. Men men bra att den gick igenom iallfall=)
Senast redigerat av Jolle87 (30 mars 2007)

Sök