3430
Sök

Montera nät i grill på audi

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Ska köpa nät idag och sätta på grillramen på nätet... Hur ska jag få fast allting? Något grymt bra lim som tål vatten o allt som grillen utsätts för eller?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Måste ha något bra o snabbt svar för ja ska åka snart....

5 Inlägg
1 april 2007
jag har oxå tänkt fixa en ny grill till min audi...
men har aldrig riktigt tänkt hur det ska gå i praktiken big_smile prova typ me nå supertvåkomponentslim eller nått. du får noig prova dig fram lite.big_smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
1 april 2007
tvåkomponentslimm?

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Monteringslim
För limning (utan primer) av de flesta material som t.ex. klinker, träpaneler, gipsskivor, plast- och trälister, samt stål- och plåtdetaljer. Ger en elastisk limfog. Limmar även fuktiga, ickeporösa ytor. Hög motståndskraft mot vatten, rengöringsmedel och alkalier. Transparent. 310 ml, patron.

Kan detta vara nånting?

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
golfarn_nr1 skrev:
Monteringslim
För limning (utan primer) av de flesta material som t.ex. klinker, träpaneler, gipsskivor, plast- och trälister, samt stål- och plåtdetaljer. Ger en elastisk limfog. Limmar även fuktiga, ickeporösa ytor. Hög motståndskraft mot vatten, rengöringsmedel och alkalier. Transparent. 310 ml, patron.

Kan detta vara nånting?

Snabb-Epoxy
Transparent tvåkomponents epoxylim som fyller håligheter och ger extra starka, vattentäta fogar. Limmar sten, glas, metall, keramik, trä, glasfiber, hårdplast m.m. Fäster på ca 5 min. 21 + 21 g.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
någon?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 april 2007
Du kan om du vill använda limpistol.
Sen fungerar ju 2 komponenslim jättebra, men det blir inte den tjocka limningen som är runt nätet smile
Pl400 är klart bäst! smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök