haha va en snut som stoppa ett race i jönköping.. sen drog han på blåljusen o mata därifrån så åkte en c70 efter o man hörde verkligen hur man ladda efter de skulle man haft på film
Till alla som säger ta det till banan säger jag bara, Ni har säkert vart över hastighetsgränsen och eller vart med på race nån gång och, jag köpte inte min bil för att köra sakta, då kunde jag köpt mig en volvo.... intressant att ingen av dom som kommenterat på det viset har nått att köra med
Till alla som säger ta det till banan säger jag bara, Ni har säkert vart över hastighetsgränsen och eller vart med på race nån gång och, jag köpte inte min bil för att köra sakta, då kunde jag köpt mig en volvo.... intressant att ingen av dom som kommenterat på det viset har nått att köra med
Kör så på banan istället. Så nu har någon med nått att köra med kommenterat på det viset.
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Ojoj... Löjligt... Mer gas kanske ha varit roligare, men då kanske farbror blå hade blivit arg och stoppat "racet". Nej, rejsa på strippen istället! Mycket roligare! Och for att inte säga lagligare.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.