Ska beställa nya fälgar men jag vet inte riktigt vilka det kommer att bli,just nu är det mellan dom här 4stycken. 1-3 är 17" 7,5-8" och 4'an är en 18" 8"
-Ngn som har ngn kommentar om vilken man ska välja. Själv gillar jag alla.
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Jag beställde faktiskt fyran (behövde den där lilla övertalningen.) Beställde dom i 18" med dunlop 225/40 18" och hela kalaset gick på 12ooo:- inkl frakt.
4:a så klart.. Förstår dej helt klart me val av fälgar. Hade lite eller rättare sagt ganska mycket problem med att välja men de lyckades till slut... Dock blev de fälgar för 32000:- utan däck bör till läggas Men fett å snyggt blev de ... Så ja önskar dej lycka till me valet
4:a så klart.. Förstår dej helt klart me val av fälgar. Hade lite eller rättare sagt ganska mycket problem med att välja men de lyckades till slut... Dock blev de fälgar för 32000:- utan däck bör till läggas Men fett å snyggt blev de ... Så ja önskar dej lycka till me valet
tack jag hoppas dom ser likadana ut i verkligheten. Man ska vara glad, om man ens hitta fälgar, som har 4x108 och et25 . Dom svenska sidorna har knappt 5st per företag/sida.