4238
Sök

Herregud, Kolla in dessa!

904 Inlägg
30 augusti 2005
Mindtrust skrev:
Absolut håller med gtvpitbull!!!
Finns feta Audi´s bmw o merca o massa andra bilar för den delen också.
Löjligt o säga nåt annat.
Dem här är läckra iaf anor ifrån Grupp B bilarna http://xds.sugen.org/race/gallery/view_ … d=PICT0018

//Mindtrust

haha den bilden har jag tagit smile han vart förövrigt "Snabbast i stan" på 201m tävligen smile

De ska va gött å leva

165 Inlägg
12 september 2005
kääääften
audi bmw och mb är samma sak. och det är ok.

_________
Audi Coupe
2.3 '92

Utanlem
895 Inlägg
12 september 2005
ufff samma bilar..

711 Inlägg
12 september 2005
Trådstartare
MrVain //

Och hur  kan du tycka att E46-325 sedan liknar M3-E46? Bara så du vet, skärmar i M3'n är bra mycket bredare än på den vanliga e46an. Längre motorhuve, en annan kjol runt om, bredare grill, originaösänkt etc. Däremot M5-39 är hyfsad lik den valiga E-39 om man inte har BMW-tränad ögon som ser skillnaden på kjolen, x 4 slutrören och annat smått!

Men dina Audin tycker jag är alla lik varandra och det som tyvärr är signum för Audin bilarna som du länkade till är att ingen av de ser direkt fet ut! Tillskillnad från M3'n som ser grymt fet ut i jämfölrelse med 325an!

Kul att du tycker en vanlig 4dr E46 liknar dessa? Speciellt den Phoenix gula M3'n högst upp i länken.
http://www.primary-motronics.com/bmw/mgalleryb.html

big_smile
Senast redigerat av Black Knight (12 september 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

291 Inlägg
12 september 2005
kolla in audi sport quattro, där får ni se en fet audi... slår alla bmw från den tiden...
dessutom var audi den första med helzinkad kaross (rätta mig om jag har fel)
Senast redigerat av Aatos (12 september 2005)

711 Inlägg
12 september 2005
Trådstartare
Aatos skrev:
kolla in audi sport quattro, där får ni se en fet audi... slår alla bmw från den tiden...

Ska vi dra in neandertalaren så kan jag nämna M3 Evo-E30 eller varför inte en 6 Serie från den tiden. Quattro what? big_smile

Oo=00=oO
Blow My Whistle

291 Inlägg
12 september 2005
Black Knight skrev:
Aatos skrev:

Ska vi dra in neandertalaren så kan jag nämna M3 Evo-E30 eller varför inte en 6 Serie från den tiden. Quattro what? big_smile

vem skulle säga nej till en sport quattro, 420hk orginal (om jag inte tar fel...)
Men visst finns det läckra bmw oxå, det säger jag inte emot...

Mek
88 Inlägg
12 september 2005
Jag piskade nya Bmw M5 med Audi Rs4 från 50 till 250 km/tim Bmw killen ville inte från 0 till 250 km/tim (BmW gick inte fortare än 250 Km/tim

Livet börjar vi 2 bars ladd

904 Inlägg
13 september 2005
Black Knight skrev:
Aatos skrev:

Hörru den kom inte alls i samma epok, tänk på att sportquattron fanns 1981 och Urquattro kom 1982... BMW kom inte med M3an först 1987 om jag inte minns fe.
Sen alla punkterna du nämner att M3 e46 är modifierad på är ju också RS4an modifierad på, du är bara väldigt insnöad på BMW och vill inte erkänna att att Audin är minst lika fet, och förtesten det enda dom gjort på den Phenixgula M3an på bilden är 20" fälgar, jag ser då ingen annan skillnad mot en orginal M3

De ska va gött å leva

"A Johlsson"
302 Inlägg
13 september 2005
Warz0ne...

31 Inlägg
13 september 2005
Varför inte dra in Alpina i diskussionen också smile

Så länge det är tyskt!

Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled

Driver
2 111 Inlägg
13 september 2005
MrVain skrev:
Black Knight skrev:
Aatos skrev:

Hörru den kom inte alls i samma epok, tänk på att sportquattron fanns 1981 och Urquattro kom 1982... BMW kom inte med M3an först 1987 om jag inte minns fe.
Sen alla punkterna du nämner att M3 e46 är modifierad på är ju också RS4an modifierad på, du är bara väldigt insnöad på BMW och vill inte erkänna att att Audin är minst lika fet, och förtesten det enda dom gjort på den Phenixgula M3an på bilden är 20" fälgar, jag ser då ingen annan skillnad mot en orginal M3

utan att blanda mig i för mycket så är jag men inne på att bmw modellerna är betydligt "fetare". audin ser ju ganska lika ut på alla dina bilder. skiljer lite men inte mycket.du (mr.Vain) säger att de är moddade på samma punkter. skillnaden är att de syns klart på bmw inte spec mycket på audi. peace wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

291 Inlägg
13 september 2005
joo förresten, var inte audi rs2, snabbast serie tillverkad kombi på den tiden oxå... oxå var audi som införde fyrhjusdriften i rally på allvar...
tycker den här tråden borde låsas iaf...

http://www.fast-autos.net/audi/audisportquattro.html här är en fet audi!!
Senast redigerat av Aatos (13 september 2005)

711 Inlägg
13 september 2005
Trådstartare
holyday skrev:
Jag piskade nya Bmw M5 med Audi Rs4 från 50 till 250 km/tim Bmw killen ville inte från 0 till 250 km/tim (BmW gick inte fortare än 250 Km/tim

Så du piskade den nya M5-E65an V10 med din RS4, jo eller hur! *asg*

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Mek
88 Inlägg
13 september 2005
Black Knight skrev:
holyday skrev:

Jovist en Bmw V10. Bmwkillen ville testa fem gånger sen erkände han sig slagen. Hadde vi skört från 0 km/tim så hadde jag med all säkerhet varit ännu mer före han. Sen har jag å andra sidan ingen orginal Audi Rs4. Jag tycker heller inte att Bmw är en dålig bil tvärtom det är en mycket fin bil, men det är inte så lätt att få mer hk ur dom. Han fick även stryk av en Volvo 240 ochn det var väll inte så roligt.
MVH Bert

Livet börjar vi 2 bars ladd

735 Inlägg
13 september 2005
MrVain skrev:
Ta och kolla på skillnaden mellan en S4 och RS4, även S6 och RS6
Så ser du hur mycket skärm breddade och anorlunda dom ser ut, det är faktiskt mer synliga förändringar på Audis RS modeller än vad det är på BMWs M modeller. bara så du vet.

Jag tror snarare att det är lättare för dig att se skillnaderna för att du är ett audifreak. Vi som är mer vana vid att stirra på BMW, ja för oss är det självklart tvärt om...

Sen allt snack om vad som är fetast, det är ju löjligt. Smaken är som baken. Om alla skulle gilla BMW:s karossformer... Ja du skulle ju alla bilar se ut som BMW eller hur!? Tack å lov för att det finns olika smaker, så varför bråka om dom???

165 Inlägg
14 september 2005
alltså om ni inte har märkt det så är rs och m modellerna ändrade på samma ställen från dom vanliga modellerna...
det enda e väl att rs har kormade speglar?

_________
Audi Coupe
2.3 '92

904 Inlägg
14 september 2005
wiikman skrev:
alltså om ni inte har märkt det så är rs och m modellerna ändrade på samma ställen från dom vanliga modellerna...
det enda e väl att rs har kormade speglar?

Ja det är det jag vill säga smile Jag personligen "Läs Personligen" Tycker Audis prestige modeller ser så kallad "Fetare" ut men för gemene man så är det nog samma sak.

Och BMWs M modeller och Audis RS modeller är i prinsip ändrade på samma punkter vardera.

De ska va gött å leva

904 Inlägg
14 september 2005
Black Knight skrev:
holyday skrev:

Tror till och med BMW föraren erkände det ? var det på Zatzy jag läste det måntro, men Audin var ju inte orginal

De ska va gött å leva

711 Inlägg
14 september 2005
Trådstartare
MrVain skrev:
Black Knight skrev:
holyday skrev:

Tror till och med BMW föraren erkände det ? var det på Zatzy jag läste det måntro, men Audin var ju inte orginal

Om det nu hände så 1. Måste Audin varit trimmad, för att deninte har en chans mot V10:an original. 2. Kan det inte bero på att föraren i BMW kanske inte var så duktig på att köra! 3. Kan det inte varit E39:an och inte den nya E65:an?

Själv har jag piskat en Mercedes Brabus upp till 200 meter, men jag vet att egentligen hade jag inte haft en chans om Mercedes föraren kunde köra!
Senast redigerat av Black Knight (14 september 2005)

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Sök