MrVain skrev:
Black Knight skrev:
Aatos skrev:
kolla in audi sport quattro, där får ni se en fet audi...
slår alla bmw från den tiden...
dessutom var audi den första med helzinkad kaross (rätta mig om jag har fel)
Ska vi dra in neandertalaren så kan jag nämna M3 Evo-E30 eller varför inte en 6 Serie från den tiden. Quattro what?
Hörru den kom inte alls i samma epok, tänk på att sportquattron fanns 1981 och Urquattro kom 1982... BMW kom inte med M3an först 1987 om jag inte minns fe.
Sen alla punkterna du nämner att M3 e46 är modifierad på är ju också RS4an modifierad på, du är bara väldigt insnöad på BMW och vill inte erkänna att att Audin är minst lika fet, och förtesten det enda dom gjort på den Phenixgula M3an på bilden är 20" fälgar, jag ser då ingen annan skillnad mot en orginal M3
utan att blanda mig i för mycket så är jag men inne på att bmw modellerna är betydligt "fetare". audin ser ju ganska lika ut på alla dina bilder. skiljer lite men inte mycket.du (mr.Vain) säger att de är moddade på samma punkter. skillnaden är att de syns klart på bmw inte spec mycket på audi. peace
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"