Som rubriken lyder, har ni "döpt" eran bil till något ?? Inte namn som "skithögen ellr så ... Har sett att det finn snågon som kallas "The lady" o.s.v......
Kul att veta bara
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Det första min flickvän sa när hon såg min bil för första gången var "Men va liten bilen är!!" Så jag har börjat kalla Hondan för "Lillån" Det e ju inte direkt nån stor bil, så..
It's not what you add on to your car that makes it more fun, it's what you take off - Honda Del Sol
Min nuvarande BMW heter Greta Matilda...anledning..well nee..egentligen inte...hmm en skön blandning typ:P Men märk dock att HAN heter Greta Matilda..viktigt:P hehe
Saaben heter Sven och det var förre ägarn som döpte den så hade ja inget me å göra
Mazdan som precis e såld hette Kita..beroende på att ja lyssnade mkt på Lordi när ja köpte den ..och trummisen i Lordi heter Kita så:P
Min och Killens amazon heter Rolf...beror väl mest på att ROFL (rolling on flour laughing) bidde ROLF när man skrev fort på msn å sen sa vi rolf åt allt^^ typ..nåt sånt så då bidde det ROLF