Hur många är det här på garaget.org som tycker mitt nick är skit o därför tar mig seriöst? jag är igentligen väldigt seriös.. namnet betyder ju fuck off som ni kanske listat ut, ett jävligt korkat nick.. dock visste jag inte att jag skulle bli en så här flitig användare av garaget forumet!
Jag har inte reflekterat över innebörden av ditt namn, Då jag har en polare som heter Ekoff i efternamn, trodde jag att det var en förkortning för något e-namn, men så var ju tydligen inte fallet , Att ha namn som fuckoff på ett forum där man ger å tar emot hjälp är väl sådär smart, men man dömer ju inte folk här inne efter nicket utan efter nivån på deras inlägg.
Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Koff är en finsk ölsort oxå... så det kan ju betyda "finsk koff" oxå.
vilka flashbacks jag får av ordet koff.. en av dom sakerna jag kommer ihåg från våran klassresa till helsingfors =P kommer ihåg hur vi "smugglade" in 70 st heliumballonger in i hytten tror aldrig jag har haft så roligt som dom 3 dagarna på båten i i finland
Ok.. men man kan ju inte byta användarnamn nu? Men inser nu att dte va en dum ide att skapa den här tråden då fler o fler komemr till insikt med vad det betyder!
Spelar det någon roll vad man heter egentligen? det är väl hur man uppför sig och vad som kommer ur ens mun som räknas? Är användaren vettig så struntar jag nog i vad den användaren heter. Lite dumt att döma någon via deras nick/namn, tycker ni inte?
Ett nick är väl mindre viktigt. Innehåll, frågor och svar på inlägg är det viktigaste. Byta nick....*funderar*.....äsch varför det? "skadan" är väl redan gjord???? :-)