Men för dom flesta så gäller nog Ferrarin som statussymbol långt framför en svenssonbil oavsett om det är 1000hk under huven.
Jag tror även jag faller mot Ferrarin, tex en Enzo. Den drar garanterat till sig mina blickar mest iaf Fast jag älskar också sleepers. Det är tokfräckt
Ok.. att en helstylad bil är asfrän.. men en ny fräsh ferrari cab har en otrolig skönhet och status!
har en polare med en Porsche boxter S Cab i familjen o det är galet vilken uppmärksamhet man får i den bilen! Och det berör alla.. från 10 åringar till gamla gubbar i rulatorer! Det är nog en av de stor skilladerna mellan stylade standardbilar och sportbilar av sån klass.
Att äga en Ferrari 612 Scaglietti är min högsta dröm så om man ser efter pengar så är det ju rätt mycket staus att äga en dyr bil men det hela beror ju på hur man ser det.
Jag kan tänka mig att man kan få rätt mycket staus inom stylingvärlden om man är bra på det man gör. Att ha en snygg och fräckbil man fixat till själv är ju också något man kommer vara stolt över och kunna visa upp
Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitthjärta! 3/4 vitblå 1/4 blågul
själv hade jag tagit ferrarin men det e fetare o han en hemmafixxad bil o så drar man den ferrarin det skulle varit mer status när man drar den men man kan allri gämföra en ferrari med en hemmafixxad bil
R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck www.atdack.se