Foffis, du borde ju kunna skruva lite GTI för du har ju en och hållt på med en hehe.. det är samma sak att skruva GTI-R i princip. Men annars så lär man sig
![smile](img/smilies/smile.png)
För att få utreda namnfrågan som många inte vet.
I Japan heter bilen Pulsar
I Europa heter bilen GTI-R
vet att många skriver ihop och isär det där men det är lite kul. Korrekta namnet borde vara Nissan Sunny Pulsar GTI-R egentligen, men för mig är det Nissan GTI-R som gäller.
Vore jag dig skulle jag åka över till England och hämta en själv, jag var påläst och skulle inte tveka att hämta en till bil, det är bättre å betala lite bättre för en bil i bättre skick.
Räkna med 10 tusen i importkostander.
Angående den vita gti-r som är på blocket kan jag bara säga en sak, hur hade dom tänkt å sälja en bil som står i Japan? Bilen finns inte ens i sverige för den finns på en Japans bilsida. Tror bara någon försöker intresse testa marknaden på gti-r i sverige eller något. Visst, dom kan säkert skeppa hit den ändå och sälja. Ser nu att dom höjt priset till 99 tusen.
Angående växellådan och koppling håller den fin fint för om man inte trimmar bilen, ska du ha mer effekt måste kopplingen uppgraderas, det finns en del att välja på.
Finns inget med GTI-R:en som går lätt sönder eller slits väldigt fort mer än någon annan bil.