det värsta du har ätit

ErskPersk Svindåre
23 maj 2007 · 1 433 Inlägg

Sandman skrev:
Hårig, möglig mjölk.
Har nog aldrig upplevt så spontana kräkrexlexer...

asså mögel är det väärsta som finns! jag kräks direkt om jag får sånt på mackan... det är stor kontroll på mackan innan jag äter den.

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Master_J Stålmannen
23 maj 2007 · 465 Inlägg

Ingen som såg När & Fjärran när Vigor var i sydamerika och åt marsvin, råtta, eller vad det var? :S Bra vidrigt såg det ut att var iaf.

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
Drake
23 maj 2007 · 1 Inlägg

Blev bjuden på rå komage i en marokansk by.
Inge vidare faktiskt. Råtta däremot var rätt gott!

Grabber Dagdrömmare
23 maj 2007 · 2 836 Inlägg

ErskPersk skrev:

Sandman skrev:
Hårig, möglig mjölk.
Har nog aldrig upplevt så spontana kräkrexlexer...

asså mögel är det väärsta som finns! jag kräks direkt om jag får sånt på mackan... det är stor kontroll på mackan innan jag äter den.

Fy! Mögel är ju giftig!!!!
Råttan är tydligen gott... har hört..

Käka en fin midda hos svärmor, spenat med parmesanskinka o nåt mer.
Fick besöka toan 11 gånger denna dag så smaken kan ni lista ut själva...

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
bilstylarn Avstängd
23 maj 2007 · 329 Inlägg

alminjo skrev:

bilstylarn skrev:
var i spanien.kolla menyn fatta nada.tänkte jag beställer det dyraste .de blir säkert oxfile tänkte man.väntar där hungrig.sen ser jag att maten är på väg.den serveras fint i silverfat.när servitören lyfter på locket så får jag världens syn.det ligger en stor *** på tallriken med mandariner och nån sås och ett par udda grönsaker..OXKUK.men jag åt inte det.bad fint att få en rätt som polarn hade framför en normal biff rätt

Varför käkade du inte upp kuken, den smakar säkert gott med all "vaniljsås" hahaha tongue

bettar att du hade gjort det lol men den såg så jävla vidrig ut.riktig gay mat

nizze15
23 maj 2007 · 280 Inlägg

Det värsta jag vet är nog fiskbullar:D Äter typ allt, men fiskbullar kan jag inte ens titta på förrän jag blir illamående..

Ang. Vanilla Coke:
Blev ju helt förstörd när dom tog bort det... Det är ju skit gott jue:P Skulle vara kul om det komm tillbaka...

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
alminjo SLK
23 maj 2007 · 610 Inlägg

bilstylarn skrev:

alminjo skrev:

bilstylarn skrev:
var i spanien.kolla menyn fatta nada.tänkte jag beställer det dyraste .de blir säkert oxfile tänkte man.väntar där hungrig.sen ser jag att maten är på väg.den serveras fint i silverfat.när servitören lyfter på locket så får jag världens syn.det ligger en stor *** på tallriken med mandariner och nån sås och ett par udda grönsaker..OXKUK.men jag åt inte det.bad fint att få en rätt som polarn hade framför en normal biff rätt

Varför käkade du inte upp kuken, den smakar säkert gott med all "vaniljsås" hahaha tongue

bettar att du hade gjort det lol men den såg så jävla vidrig ut.riktig gay mat

Du skulle åtminstone smakat på den o berättat för oss 50.000 medlemmar här på garaget hur en oxkuk smakar tongue lol

Mäki Långsam Perfektionist
23 maj 2007 · 4 800 Inlägg

alminjo skrev:
Du skulle åtminstone smakat på den o berättat för oss 50.000 medlemmar här på garaget hur en oxkuk smakar tongue lol

Jag är inte ens säker om ja vill veta det Haha big_smile

Senast redigerat av Mäki (23 maj 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
jeepe
23 maj 2007 · 217 Inlägg

gravad lax, usch rå fisk

AttackMedic
23 maj 2007 · 379 Inlägg

Stekta dromedar-kulor i Afghanistan

Krokodil i Austrialien

McDonald´s

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
Allx
24 maj 2007 · 321 Inlägg

evilmaster skrev:

ironhead skrev:

evilmaster skrev:
Något av det värsta jag vet är nog dom där jordnötterna med mögelost på.. Fy fan. :S

ja dom låter inga vidare heller. kan inte förstå hur fabrikanterna kan komma på så otäcka smaker asså

Det har ju funnits glass med vitlökssmak, DET skulle jag vilja smaka! Haha. big_smile

Från äckligt till gott.. Vanilla Coke ska ju komma tillbaka (hurra tycker jag!).. Fast många tycker den är skitäcklig.

Dom där Powerade sportdryckerna är blä btw.

Woohoo! Vanilla Coke är så jä*la gott! Måste ha så fort det kommer:P

EViLution!
Bojjan
24 maj 2007 · 132 Inlägg

Nån torkad äcklig fisk från Fillipinerna. Dom sa att det skulle smaka som choklad trots att det luktade fan. Vaknade mitt i natten och kunde inte bli av med stanken. Var tvungen att kasta mig i ut i korridoren, men allt var bara inbillning. Kommer aldrig glömma den skiten.

GurraG INGET ANNAT!!
24 maj 2007 · 1 725 Inlägg

Munkis skrev:
på min förra skola fick vi "Kalles mumsiga låda" vilket innebar kokt potatis och kokt korv med kalles kaviar på

Fy fan där höll det på att vända hela magen på mej

Droors
24 maj 2007 · 811 Inlägg

fiskbullar är fan bland det vidrigaste som finns.

ironhead volvoraggare
24 maj 2007 · 4 776 Inlägg

jeepe skrev:
gravad lax, usch rå fisk

det är bara så grymt gott

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
24 maj 2007 · 4 776 Inlägg

cutlass skrev:
de värsta jag ätit är potatisbullar  big_smile ....sen finns de ju värre saker än det som ja iof inte ätit.

ja potatisbullar är fan inte gott men  sånadär plättar gjort av gammal potmos är gott

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
rallytompa Byggare
24 maj 2007 · 202 Inlägg

Bror min lurade i mig en hönsbuljong för väldigt många år sedan, smaken minns jag än.

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil
brillmongo
24 maj 2007 · 874 Inlägg

Lever, messmör, och nån konstog ungersk pannkaka med nån form av chocklad på smakade mer bajs än chocklad..blä

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
ghost_boy83 CREW
26 maj 2007 · 2 594 Inlägg

det äcligase jag någonsit ätit åt jag nyss det va kökets utvalda snabbmat från findus falaffel,koskos och papriak röra fyyy fan va vidrigt smaka får ni se de va som att äta barkbröd

LasseMan underordnad allfixare
26 maj 2007 · 696 Inlägg

Kommer inte ihåg det värsta jag ätit med jag vet verkligen vad det värsta jag druckit är! Vi hade haft fest i lägenheten jag vaknar upp dagen efter med en fin bakfylla det första jag ser bredvid mig på bordet är en cider glasflaska PERFEKT! tog 2 stora klunkar upptäckte att det inte smakade som det borde börjar att granska flaskan o det jag ser är att det är påssnus, kramsnus och fimpar! sen var det säkert nå mera götta i där med.. fy fan minns smaken än idag!

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang