Är det någon som har bilder, ritningar och mått på ljudbygge som man kan följa när man ska bygga i en Seat Leon? årsmodell 2004 Vill gärna bygga i nästan hela bagaget...
Kontakta Räcket här på garaget så kanske han kan ge lite tips. Han jobbar med detta dagligen (om han inte inte bytt jobb) och han har ju byggt lite i sin Leon.
Är det någon som har bilder, ritningar och mått på ljudbygge som man kan följa när man ska bygga i en Seat Leon? årsmodell 2004 Vill gärna bygga i nästan hela bagaget...
Nåt specifikt du undrar över? Jga har i min Leon slöngt ut reservhjulet. Sen byggde jag en batterilåda där mitt batteri sitter (med 10F konding och lite annat) i samma låda.
Övanpå den sitter slutstegsracket, som är 96cm brett mellan hjulhusen. Jag har gångjärn i framkant, så jag kan lyfta upp slutstegsracket och komma åt batteriet.
Som covers över slutstegsracket har jag en tvådelad skiva, med lite glas i så man ser slutstegen och processorn. Eftersom skivan är två-delad kan man ta bort dem, och komma åt allt.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!