4358
Sök

Lureri. Så ni vet

Kettunen
18 juni 2007
Trådstartare
Detta företag letar fram dom billigaste försäkringarna åt en. I princip som en mäklare fungerar dom. Men i alla fall så prata jag med honom i telefon o han garanterade att det inte kostade något extra för att dom hjälpte mig. Sedan nu har jag fått en räkning på 250kr. Inget summa man blir sur för men ville tipsa er i alla fall så inte ni går på niten. insplanet heter företaget.
Jag fick en jätte bra försäkring. Salusansvar. Mest porche o sånt men billiga endå. smile Det var allt för mig

RS
886 Inlägg
18 juni 2007
Hatar såna där företag...grr!

Focus RS

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
18 juni 2007
Jaså? Jag hade oxå ett sånt arende med Insplanet men dom kunde inte hitta nåt billigare än jag redan har o jag betalade inget men dom kanske skickar inbetalningskort när dom lyckas hitta nåt?

144 Inlägg
18 juni 2007
jag betalde inget när insplanet kollade vilket som var billigaste försäkringen för mig. var salus ansvar som var billigast för mig på den förra bilen..

1 661 Inlägg
18 juni 2007
Mig har dem hjälp 3 gånger. Senast till mitsun var det dem rekommenderade inte billigast ens. Men jag har aldrig fått nån räkning.

Rörpulare
1 453 Inlägg
18 juni 2007
kollade upp min nissan också, och nu 1 år senare skickar dom ut en betalnings avi på en försäkring på 13000:- ja vart ju helt ställd och kastade mej på telefonen.. tänkte ifall dom har helförsäkrat biljävlen och så har den stått i ett garage i 3 år... men då visade de sig vara att denna försäkring skulle börja gälla fram emot 2 veckor om ja ville, men då sa ja som de va och då va de inge mer att riva skiten smile Men fatta rädd man blev:P , men ja behövde inte betal nån kostnad för att dom skulle kolla upp en försäkring...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

2 924 Inlägg
18 juni 2007
Kettunen skrev:
Detta företag letar fram dom billigaste försäkringarna åt en. I princip som en mäklare fungerar dom. Men i alla fall så prata jag med honom i telefon o han garanterade att det inte kostade något extra för att dom hjälpte mig. Sedan nu har jag fått en räkning på 250kr. Inget summa man blir sur för men ville tipsa er i alla fall så inte ni går på niten. insplanet heter företaget.
Jag fick en jätte bra försäkring. Salusansvar. Mest porche o sånt men billiga endå. smile Det var allt för mig

Var inte det den medlemsavgiften för "Försäkringstagarnas Förening AB" som man minst måste ha för att få de rabatterade försäkringspremierna hos Salusansvar och som man tjänar in?
Se www.salusansvar.se

~ Life is short, have FUN! ~

143 Inlägg
18 juni 2007
Sen att dom jämför och hittar den billigaste försäkringen är lite bluff. Dom jämför inte alla bolag inga av dom större som: länsförsäkringar, if, trygghansa, aktsam...

1 723 Inlägg
18 juni 2007
man hittar lätt billigare försäkring på egen hand. Sen är det ju en fördel att de RINGER UPP NÄR DE LOVAR... annars faller hela deras koncept. Behöver jag ens nämna att jag alltid hittat försäkringar som är flera tusen billigare än de som Insplanet erbjuder?

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
18 juni 2007
salus ansvar... kan inte säga annat än stackars dig...

visst dom e säkert jätte bra att ha å göra med nu när d e du som ska betala in till dom... men om d händer nånting me din bil å du har rätt till pengar av dom... då ska du få se på andra bullar... värre skitföretag finns inte..

har bråkat me dom i snart 7år så ja vet va ja pratar om.. har även hört väldigt många andra ( bla dom som jobbat åt dom, men slutat pga att dom inte tycker dom behandlar kunderna schysst) som säger att d är rent ut sagt ett svinföretag..

så hoppas d inte händer något med din bil lr va d nu är du har försäkrat hos dom

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

4 554 Inlägg
18 juni 2007
vetefan om insplanet är så bra att gå genom, fick min billigatse olycksfallsförsäkring genom dom betlade in men har inte sett en skymt av bekräftelse att jag har nån försäkring, euro accident hette försäkringsbolaket som insplanet förmedlade till mej. iaf tänkte skicka lite otrevliga mail till dom

168 Inlägg
18 juni 2007
sofflocket hör jag.

Ring runt. det tar inte många minuter och man får direkt infon i näven

Kör man något speciell bil är det ett absolut måste ringa själv. då Internet basis ofta inte ens funkar

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

1 723 Inlägg
18 juni 2007
hasse83 skrev:
sofflocket hör jag.

Ring runt. det tar inte många minuter och man får direkt infon i näven

Kör man något speciell bil är det ett absolut måste ringa själv. då Internet basis ofta inte ens funkar

exakt. man använder hitta.se (eller vad man nu föredrar) för att få numren sen ringer man, ställer sin fråga och tackar för sig och återkommer till den som var billigast.

ni som inte provat, testa wink

9 108 Inlägg
19 juni 2007
Finns redan trådar om det här, låser.

Sök