4415
Sök

Dekal i bakrutan.

55 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
Hej.
någon som vet en bra sida/affär där man kan beställa egna dekaler?.
Har intresse av att försöka få tag på ett järnkors som dekal på bakrutan,Någon som vet någon affär eller dylikt som säljer dessa eller kan ordna?.

Tack på förhand
/Nicklas

26 Inlägg
20 juni 2007
www.blueride.se har ett och annat

I♥jdm

55 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
Varken sett på blueride eller dekaltrim att dom kan göra dessa.

26 Inlägg
20 juni 2007
Du menar typ, göra egna dekaler som man beställer eller nåt?
Då har jag ingen aning

I♥jdm

NabbY
20 juni 2007
Det beror på vad det är för bil ? JAg tycker det är snyggt att tex ha nordicr:s dekal i bakrutan på en R bil smile

1 813 Inlägg
20 juni 2007
åk till någon reklam firma lr något som kan trycka det du vill ha=) jag skrev ut en liten bild på datorn på ett a4 papper och gick till dekorcenter i Laholm och gav honom lappen och han förstora det till den storleken jag skulle ha och tryckte ut det i färgerna jag skulle ha;) kolla min s40 på mitt garage i framrutan sitter den;) fick ge 200:- har du tur har dom kanske en spill bit dom kan göra ditt tryck i så blir det ännu billigare;) dekaltrim e bara dyra. har haft med dom att göra men USCH aldrig mer säger jag wink

Åk före du så väntar jag på dig där..!

55 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
dj_padde skrev:
åk till någon reklam firma lr något som kan trycka det du vill ha=) jag skrev ut en liten bild på datorn på ett a4 papper och gick till dekorcenter i Laholm och gav honom lappen och han förstora det till den storleken jag skulle ha och tryckte ut det i färgerna jag skulle ha;) kolla min s40 på mitt garage i framrutan sitter den;) fick ge 200:- har du tur har dom kanske en spill bit dom kan göra ditt tryck i så blir det ännu billigare;) dekaltrim e bara dyra. har haft med dom att göra men USCH aldrig mer säger jag wink

Du föreslår att jag vänder mig till "dekorcenter" ? har dom hemsida?

144 Inlägg
20 juni 2007
har du någon reklam/dekal firma i närheten så åk å hör med dom.. har själv fixat en del dekaler i stan på en reklamfirma smile

55 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
_Milli_ skrev:
har du någon reklam/dekal firma i närheten så åk å hör med dom.. har själv fixat en del dekaler i stan på en reklamfirma smile

Har du någon bra att föreslå?

3 627 Inlägg
20 juni 2007
ssTs skrev:
_Milli_ skrev:

Vart bor du egentligen? De säger ju att du ska åka till närmsta reklamfirma.. De tipsar dig inte om någon specifik reklamfirma..

Kortfattat, åk till närmsta reklamfirma. Missuppfattar du även denna gången blir jag rädd!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Whitetrash
589 Inlägg
20 juni 2007
dekaltrim gör väl visst dekaler, jag beställde då en därifrån till just samma ändamål.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

55 Inlägg
20 juni 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
ssTs skrev:
_Milli_ skrev:

Vart bor du egentligen? De säger ju att du ska åka till närmsta reklamfirma.. De tipsar dig inte om någon specifik reklamfirma..

Kortfattat, åk till närmsta reklamfirma. Missuppfattar du även denna gången blir jag rädd!

Självklart uppfattar jag vad folk menar,handlar om att någon kanske är nöjd med sitt "köp" och kan rekomendera firman så man vet vad man får för sin peng.

9 108 Inlägg
21 juni 2007
ssTs skrev:
Självklart uppfattar jag vad folk menar,handlar om att någon kanske är nöjd med sitt "köp" och kan rekomendera firman så man vet vad man får för sin peng.

Det går inte att misslyckas med ett järnkors, jag tror allt du blir nöjd med resultatet vart du än åker, är väl priser som skiljer men det är nog inga stora summor det handlar om.

Sök