4388
Sök

Hur får man bort trösklarna på en Audi A4 -99??

Larsson
154 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
Jag har letat och letat men finner fan varken skruvar eller nått annat som man kan lossa på, och jag vågar inte bara dra i dom ifall clipsen på baksidan skulle gå sönder sad Någon som gjort detta förut och kan förklara för mig? Ska nämligen dra strömkabel och lågnivå bak i bilen. Samt får en 33 kvadrats kabel plats inunder trösklarna?
Tacksam för svar!

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 juni 2007
Ta tag i underkant och dra uppåt till dom släpper bara. Det är inte svårare, jag trodde hela min bil skulle gå sönder första gången hehe! smile
Den kabeln får lungt plats ibak, bara att stoppa ner under mattan! wink Men kom ihåg att inte dra lågnivåkabeln och strömkabeln på samma sida av bilen för då kan det uppstå störningar.
Lycka till! smile
Mvh Marcus

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Larsson
154 Inlägg
23 juni 2007
Trådstartare
Ta tag i underkant och dra uppåt till dom släpper bara. Det är inte svårare, jag trodde hela min bil skulle gå sönder första gången hehe! 
Den kabeln får lungt plats ibak, bara att stoppa ner under mattan!  Men kom ihåg att inte dra lågnivåkabeln och strömkabeln på samma sida av bilen för då kan det uppstå störningar.
Lycka till!
Mvh Marcus

Okej var det inte svårare än så big_smile Tackar Marcus.. Inte så lätt att veta sånt första gången tongue

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 juni 2007
Det är lungt! smile Bara att fråga på om det är något du undrar över.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök