Nu vill vi se lite bilder:) För övrigt verkar det ju riktigt skojjigt det du gör:) Ja, du måste nog skaffa en förstärkt fördelningslåda:) Och det behövs även om du inte kör original då dom är rätt så kassa.
Nu vill vi se lite bilder:) För övrigt verkar det ju riktigt skojjigt det du gör:) Ja, du måste nog skaffa en förstärkt fördelningslåda:) Och det behövs även om du inte kör original då dom är rätt så kassa.
MVH Matte!
hehe det kommer jag fyller ju 18 år på lördag så ska försöka plugga lite till körkortet jag har ju tyvärr problem med att sitta still och läsa i en bok så får se hur det går men jag hoppas på det bästa
Jahopp som sagt då fyller man ju 18år på lördag.. och jag hade tänt att ge mig själv i present ett städat garage med riktigt bra ordning så jag har börjat lite och kommer köra på mer Sen efter dt om det går bra med körkortet och så , så ska det kunna komma lite uppdateringar på bilen
Låter inte alls dumt! Hur har du tänkt att göra så att 4x4 pallar? Är ju inte alls starka orginal!
Blir nog att köpa förstärkta grejer sen när man ska upp med lite mer effekt
Okej! Jo de lär behövas då vectra 2000 4x4 knappt pallar orginal effekten med blyfot. Vectra och calibra turbo har ju starkare grejer orginal så du kanske kan hämta nått därifrån om nu dom grejerna pallar effekten du ska ha.
Låter inte alls dumt! Hur har du tänkt att göra så att 4x4 pallar? Är ju inte alls starka orginal!
Blir nog att köpa förstärkta grejer sen när man ska upp med lite mer effekt
Okej! Jo de lär behövas då vectra 2000 4x4 knappt pallar orginal effekten med blyfot. Vectra och calibra turbo har ju starkare grejer orginal så du kanske kan hämta nått därifrån om nu dom grejerna pallar effekten du ska ha.
Ett ombyggt insug med 3" spjällhus snyggt som fan om man jämnför med orginal iaf ur det funkar är en annan sak men det blir nog bra Förstärktkoppling , värre tryckplatta och lättatsvänghjul
Om nån är sugen att svetsa insuget för en slant där det är avkapat som ni ser är det bara säga till För jag tänkte göra det så fort som möjligt
Ja du Johan vad ska man säga...du bara fyller på med grymare o grymare grejjer hela tiden ju för fan! Kommer ju bli så tokfet så det är inte klokt! Du kommer hit på fredag med va förresten?
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!