Lindgren_ ´s vectra projekt.

Lindgren_
26 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Barnie79 skrev:
hehe, männens motsvarighet till brudarnas sex and the city förebild... SHOPPOHOLIC!!!!! tongue ;D

hahaha smile det är så det ska va!

Johan Lindgren
vectra--power
27 juli 2008 ·

Låter inte alls dumt! Hur har du tänkt att göra så att 4x4 pallar? Är ju inte alls starka orginal!

Lindgren_
27 juli 2008 · 2 644 Inlägg

vectra--power skrev:
Låter inte alls dumt! Hur har du tänkt att göra så att 4x4 pallar? Är ju inte alls starka orginal!

Blir nog att köpa förstärkta grejer sen när man ska upp med lite mer effekt smile

Johan Lindgren
Spawner
27 juli 2008 · 505 Inlägg

Nu vill vi se lite bilder:) För övrigt verkar det ju riktigt skojjigt det du görsmile
Ja, du måste nog skaffa en förstärkt fördelningslåda:) Och det behövs även om du inte kör original då dom är rätt så kassa.

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4
Lindgren_
27 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Spawner skrev:
Nu vill vi se lite bilder:) För övrigt verkar det ju riktigt skojjigt det du görsmile
Ja, du måste nog skaffa en förstärkt fördelningslåda:) Och det behövs även om du inte kör original då dom är rätt så kassa.

MVH Matte!

hehe det kommer jag fyller ju 18 år på lördag så ska försöka plugga lite till körkortet jag har ju tyvärr problem med att sitta still och läsa i en bok så får se hur det går men jag hoppas på det bästa smile

hehe precis smile

Johan Lindgren
Lindgren_
27 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Jahopp som sagt då fyller man ju 18år på lördag.. och jag hade tänt att ge mig själv i present ett städat garage med riktigt bra ordning så jag har börjat lite och kommer köra på mer smile Sen efter dt om det går bra med körkortet och så , så ska det kunna komma lite uppdateringar på bilen smile

Johan Lindgren
fripppe
27 juli 2008 · 147 Inlägg

Lindgren_ finns en film som heter övningskör som finns på "piratskeppet" wink

Lite halvtråkig men kul som variation till boken.

Senast redigerat av fripppe (27 juli 2008)

//Fredrik
BMW 540I "Höjdrädd" (1999)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
27 juli 2008 · 2 362 Inlägg

jag läste aldrig i boken.. men klarade teorin på 3dje försöket ^^ haha

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Lindgren_
27 juli 2008 · 2 644 Inlägg

fripppe skrev:
Lindgren_ finns en film som heter övningskör som finns på "piratskeppet" wink

Lite halvtråkig men kul som variation till boken.

Fan vad najz det kollar jag in direkt smile

Lite lättare att lära sig för mig då kanske smile

TACK!

Johan Lindgren
Lindgren_
27 juli 2008 · 2 644 Inlägg

MadeByMe skrev:
jag läste aldrig i boken.. men klarade teorin på 3dje försöket ^^ haha

haha där ser man smile

Johan Lindgren
vectra--power
27 juli 2008 ·

Lindgren_ skrev:

vectra--power skrev:
Låter inte alls dumt! Hur har du tänkt att göra så att 4x4 pallar? Är ju inte alls starka orginal!

Blir nog att köpa förstärkta grejer sen när man ska upp med lite mer effekt smile

Okej! Jo de lär behövas då vectra 2000 4x4 knappt pallar orginal effekten med blyfot. Vectra och calibra turbo har ju starkare grejer orginal så du kanske kan hämta nått därifrån om nu dom grejerna pallar effekten du ska ha.

Grattis i förskott då.big_smile

Lindgren_
28 juli 2008 · 2 644 Inlägg

vectra--power skrev:

Lindgren_ skrev:

vectra--power skrev:
Låter inte alls dumt! Hur har du tänkt att göra så att 4x4 pallar? Är ju inte alls starka orginal!

Blir nog att köpa förstärkta grejer sen när man ska upp med lite mer effekt smile

Okej! Jo de lär behövas då vectra 2000 4x4 knappt pallar orginal effekten med blyfot. Vectra och calibra turbo har ju starkare grejer orginal så du kanske kan hämta nått därifrån om nu dom grejerna pallar effekten du ska ha.

Grattis i förskott då.big_smile

haha nae dom pallar för lite effekt dom med cool

Tack!

Johan Lindgren
Lindgren_
29 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Jag var och hämtade ut lite grejer från collexstyling nyss smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/2239garaget.JPG

Luftfiltret var stoooort och fint big_smile

Man får tacka collexstyling för spons!!

Och så idag kom min koppling , tryckplatta , svänghjul och insuget till bussgods i stan så ska försöka ta mig iväg oc hämta det med smile

Senast redigerat av Lindgren_ (29 juli 2008)

Johan Lindgren
Mäki Långsam Perfektionist
29 juli 2008 · 4 800 Inlägg

Grattis i förskott, är inte helt fel att fylla år på en lördag kan jag berätta wink Lycka till med allt och dina nya prylar!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Lindgren_
29 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Mäki skrev:
Grattis i förskott, är inte helt fel att fylla år på en lördag kan jag berätta wink Lycka till med allt och dina nya prylar!

Tack ska du ha!

Haha nae jag anar vell vad som kommer hända på kvällen om jag är hemma smile

Tack detsamma!

Johan Lindgren
Lindgren_
29 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Nu har jag hämtat mer grejer smile

Ett ombyggt insug med 3" spjällhus smile snyggt som fan om man jämnför med orginal iaf ur det funkar är en annan sak men det blir nog bra big_smile
Förstärktkoppling , värre tryckplatta och lättatsvänghjul smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/32272bbbb%20005.jpg
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/15625bbbb%20007.jpg
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/27406bbbb%20008.jpg

Om nån är sugen att svetsa insuget för en slant där det är avkapat som ni ser är det bara säga till smile För jag tänkte göra det så fort som möjligt smile

Johan Lindgren
CarpeDiem German Engineering
29 juli 2008 · 9 083 Inlägg

Man får gratulera i førskott smile Sjælv fyller jag år næsta tisdag. Lycka till med bygget smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Lindgren_
29 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Sam176 skrev:
Man får gratulera i førskott smile Sjælv fyller jag år næsta tisdag. Lycka till med bygget smile

//Sam

Tack etsamma!

tack igen!

Johan Lindgren
Lindgren_
29 juli 2008 · 2 644 Inlägg

Kan även tilläga att jag har fått delspons av ocl brorsson nu så att det kommer komma fälgar så småning om med smile

Johan Lindgren
Kalle_Ponken
29 juli 2008 · 1 752 Inlägg

Ja du Johan vad ska man säga...du bara fyller på med grymare o grymare grejjer hela tiden ju för fan! Kommer ju bli så tokfet så det är inte klokt!big_smile Du kommer hit på fredag med va förresten?smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang